Tarotkort
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Kommer Jag och min sambo få barn nästa år? Kan du se när på året isåfall?
Du svarade inte på min fråga? :-/
[quote=74203047][quote-nick]mammatill3underbara skrev 2014-10-20 14:12:48 följande:[/quote-nick]Ska jag fortsätta på den vägen jag går nu?[/
Kortet jag fick fram var bägarfyran kortet beskriver ett tillstånd som kan liknas vid en graviditet. Kortet berättar om de nio månader det tar innan babyn som växer är moget att födas. Är det inte en baby på väg kan det vara någonting annat som växer och skapas i det undermedvetna. Det är viktigt att du tillåter dig att slappna av och drömma, det är då de kreativa idéerna kommer. Ha tålamod.
Tack för ditt svar, blev egentligen inte mkt klokare men jag får väl nöja mig med det =)
Har jag en pojke eller flicka i magen?
Vilken månad kommer han/hon att födas?
När kommer vi hitta/köpa ny bostad?
Tack för svaret och det du skriver stämmer.
Har en fråga till bara .......Kommer jag att bo i hus inom närmaste tiden. Alltså flytta från lägenheten?
Får vi ett barn till?