• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • Gweny

Kommer Jag och min sambo få barn nästa år? Kan du se när på året isåfall?

• Lonlely Wolf
    fröken grävling skrev 2014-10-21 07:30:31 följande:
    Kortet jag fick fram var överprästen, det är det 5:e kortet i stora arkanan. Astrologiskt tecken är oxen. För relationer betyder detta kort djup andlig gemenskap, det är någon som är hängiven själens resa.fokus kommer ligga på själarnas sammansmältning.det kan vara så att det finns andra relationer som är viktigare just nu än en kärlekspartner.

Lycka till!
    Tack för svaret och det du skriver stämmer.

Har en fråga till bara .......Kommer jag att bo i hus inom närmaste tiden. Alltså flytta från lägenheten?
  • mammatill3underbara
    fröken grävling skrev 2014-10-21 08:23:57 följande:

[quote=74203047][quote-nick]mammatill3underbara skrev 2014-10-20 14:12:48 följande:[/quote-nick]Ska jag fortsätta på den vägen jag går nu?[/

Kortet jag fick fram var bägarfyran kortet beskriver ett tillstånd som kan liknas vid en graviditet. Kortet berättar om de nio månader det tar innan babyn som växer är moget att födas. Är det inte en baby på väg kan det vara någonting annat som växer och skapas i det undermedvetna. Det är viktigt att du tillåter dig att slappna av och drömma, det är då de kreativa idéerna kommer. Ha tålamod.

Tack för ditt svar, blev egentligen inte mkt klokare men jag får väl nöja mig med det =)
  • Anonym (hm)
    mammatill3underbara skrev 2014-10-21 14:52:25 följande:

Tack för ditt svar, blev egentligen inte mkt klokare men jag får väl nöja mig med det =)

Det är för att det är en standardfloskel som tas till när ts inte har ett svar. Dvs aldrig.
  • fröken grävling
    Bebis92 skrev 2014-10-21 09:03:42 följande:

Har jag en pojke eller flicka i magen?

Vilken månad kommer han/hon att födas?

Kortet jag fick fram är prins i bägare. Alltså en pojke. Född i fiskens eller kräftans tecken.
  • Anonym (realist)
    Anonym (hm) skrev 2014-10-21 16:09:52 följande:
    Det är för att det är en standardfloskel som tas till när ts inte har ett svar. Dvs aldrig.
  • fröken grävling
    KramKalas skrev 2014-10-21 11:58:32 följande:

När kommer vi hitta/köpa ny bostad?

Kortet jag fick fram var kung i pentagram. Kortet "tillhör" stenblocken stjärntecken dvs 22/12- 19/1. Troligtvis mellan detta datum. Lycka till med bostadsletandet.
  • fröken grävling
    Lonlely Wolf skrev 2014-10-21 13:03:06 följande:

Tack för svaret och det du skriver stämmer.

Har en fråga till bara .......Kommer jag att bo i hus inom närmaste tiden. Alltså flytta från lägenheten?

Kortet jag fick fram är myntesset, kortet betyder att något nytt är på väg att dyka upp. Det kan vara pengar, nytt jobb eller ny bostad. Det kan även betyda att ett nytt liv är på väg till jorden. Vad det än är som är på väg möt det med glädje.
Svar på tråden Tarotkort