• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • fallen angel

Jag skulle vilja veta hur (klyschigt det än låter) om jag kommer att träffa min stora kärlek?

Och hur det kommer att gå med det sista som jag har kvar av min utbildning?

"Do or do not, there is no try!"
  • Anonym (Jaha.)
    Provar igen.

Skall jag kriga för min kärlek som lämnade mig, kommer vi lösa det och bli tillsammans igen eller skall jag släppa honom och gå? Vill han ha mig eller vad betyder hans agerande?
  • Pinky87

Jag provar också igen då jag inte fått nåt svar. Kommer jag träffa kärleken snart? Känner mig ensam och längtar nåt fruktansvärt efter nån att dela livet med.

Tacksam för svar:)

• Anonym (Ekonomi)

Gud vad spännande! Vill fråga en klassisk dum fråga, kommer min ekonomi någonsin bli bra? Och hur länge måste ja vänta - om det går och få svar på det med :)

• lillagullan

Vilken rolig tråd!

Jag provar gärna att ställa två frågor om man får det :)

1. Kommer jag att få barn inom det närmsta året?

2. Jag funderar på att läsa vidare inom mitt yrke. Ska jag välja efter hjärtat eller vad som ger flest jobbmöjligheter? Kommer jag då att få jobb inom detta jag väljer?

Tack på förhand! :)

• Anonym (Angelika)

Hej! Kan du se om jag kommer hålla ihop med min fästman? Han är stenbock och jag kräfta.

• Anneulrica

Vill fråga;

Varför mår jag så dåligt? Och hittar jag något sätt att förändra det som gör att jag mår så här?

• Starkast

ställer flera frågor som finns nu, har funnits och framåt så du får respons på om det blivit rätt

När kommer jag att träffa min stora kärlek?

Hur många barn har jag

Kommer jag få något mer barn?

Var bor jag?

Kommer en flytt ske till annan ort och i så fall när?

Vilka sjukdomar har mina barn?

Min ålder?

Vad är mitt yrke nu?

Vad blir mitt nästa yrke?

• kasovi
    fröken grävling skrev 2014-10-24 09:03:29 följande:
    Vad kul! Grattis! Som mitt svar var tidigare i tråden är det en tjej :)
    Idag, om exakt två veckor får du svar på om det stämmer! Min mormor spådde mig utan min vetskap innan jul och fick också fram att det blir en flicka. Spännande!
  • fröken grävling

[quote=74716529][quote-nick]kasovi skrev 2015-01-20 14:35:29 följande:[/quote-nick]Idag, om exakt två veckor får du svar på om det stämmer! Min mormor spådde mig utan min vetskap innan jul och fick också fram att det blir en flicka. Spännande![/

Spännande :)

• Anonym (hm)

Vilken lottorad vinner imorgon?

• kasovi

Här blev det en pojke! Den snoppen gick inte att missa, haha!

Är då väldigt glad att graviditeten stämde iallafall :D

Svar på tråden Tarotkort