Tarotkort
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hur ser det ut med jobb för mig inom det närmsta?
Har jag hittat min själsfrände i min partner som jag har nu?
[quote=74203047][quote-nick]mammatill3underbara skrev 2014-10-20 14:12:48 följande:[/quote-nick]Ska jag fortsätta på den vägen jag går nu?[/
Kortet jag fick fram var bägarfyran kortet beskriver ett tillstånd som kan liknas vid en graviditet. Kortet berättar om de nio månader det tar innan babyn som växer är moget att födas. Är det inte en baby på väg kan det vara någonting annat som växer och skapas i det undermedvetna. Det är viktigt att du tillåter dig att slappna av och drömma, det är då de kreativa idéerna kommer. Ha tålamod.
Jag skulle vilja veta könet på det barn jag bär
Kommer man att hitta den ryska ubåten
Hej.
Du kanske kan svara på en fråga som jag har funderat p sedan i somras.
Jag var i AL med en god vän.
Vi gick på stan och gick förbi en spårkvinna som spådde i händer m.m.
Min kompis ville testa då en spåning i sin signatur bara kostade 5 dollar.
Min kompis blev spådd och efter det tänkte jag att var f*n, jag testar jag också.
Hennes första mening till mig var (översatt från engelska till svenska)
" Du är vad vi kallar en varulv"
Hon sa vad det betydde men då min engelska inte alltid är så bra och hon pratade väldigt fort och tyst så undra jag var det var hon menade med just den meningen då väldigt mycket utav det hon sa stämde. Hon berättade bal en sak som hon omöjligt skulle kunna känna till.
Mycket tacksam för svar!
Kommer man att hitta den ryska ubåten
Är gravid och nyfiken på könet..! Kan du se va de blir för något. .???
Hej du får gärna prova på mig också. Här är min fråga: kommer jag lyckas med mitt projekt innan nyår?
Hoppas jag inte glömt någon nu, lite svårt att se vilka man svarat på eller inte. Hojta till om ni blivit glömda.