• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • lillajag77

Tack för svaret. .!!! :) har oxå tarot kort och tog ett jag oxå och fick page i svärd. .så nu är det 50/50 igen. .haha..men skoj är det ändå. . :)

• Bebis92

Har jag en pojke eller flicka i magen?

Vilken månad kommer han/hon att födas?

• alexias mamma
    fröken grävling skrev 2014-10-21 07:38:42 följande:
    Kortet jag fick fram var 6 i stavar kortet gestaltar en ung man och ett lejon. För en relation betyder detta kort stall energi som du och din partner har ägnat åt varandra har varit väl värt mödan. En stark känsla svart ödet har ett finger med i spelet för er ännu närmare varandra. Ni kan ha känt varandra i ett tidigare liv.

Hoppas du förstår något av detta. Lycka till :)
    Jag googlade lite på det och min känsla var rätt när jag läste om det... Tack! Hoppas det stämmer
  • Anonym (hm)

Vilken lottorad vinner imorgon?

• Mammamelle82

kul att du lär dig spå i kort, tycker sånt här är väldigt intressant=)

om du vill får du gärna dra ett kort för att se framtiden för min sambos företag,kommer han kunna leva på det?=)
    du svarar om du vill=)

• Liiz01
    fröken grävling skrev 2014-10-21 08:02:41 följande:
    Kortet jag fick fram var prinsessa i svärd.

Svärdprinsessan är född i Vattumannens eller tvillingarnas tecken. Sjärdprinsessan beskrivs som snabbtänkt och intelligent. Ditt yrkesval har troligtvis något att göra med rättvisa på ett eller annat sätt. Tiden är även inne att ta en risk, lärdomar kommer inte av sig själva, dom kommer ur erfarenhet. Lycka till
    Jag är fisk, så nästan. I övrigt så stämde det in bra på typ av yrke och hur mina tankar har snurrat. :) intressant! Tack för att du tog dig tid.
  • nychans

Kom på en fråga till är jag på rätt spår eller behöver jag tänka om.?

Tacksam om du tog dig tid och svara :)

• fröken grävling
    Anonym (hm) skrev 2014-10-21 09:24:31 följande:

Vilken lottorad vinner imorgon?

Jag drar inga kort för såna här frågor.
Svar på tråden Tarotkort