• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • F89
    Cayenna skrev 2014-10-06 16:24:20 följande:

Fick en blödning idag, brun men ändå! smile4.gif Fick tillbaka alla känslor från mitt jobbigaste ma.

Fick en akut tid och har sett ett hjärta slå!!! Så nu bokar jag om tiden nästa onsdag till senare.

Känslan att se hjärtat!

Otäckt med blödning men stort, stort GRATTIS till lyckat ultraljud : D
  • mom in the city

Fick en blödning idag, brun men ändå! Fick tillbaka alla känslor från mitt jobbigaste ma.

Fick en akut tid och har sett ett hjärta slå!!! Så nu bokar jag om tiden nästa onsdag till senare.

Känslan att se hjärtat!

Usch så läskigt! Men helt fantastiskt att hjärta slog. Det är ju en milstolpe att se hjärtat slå!
  • mom in the city
    Cayenna skrev 2014-10-05 09:48:35 följande:

Med ett lyckat kub i bagaget så kan du ändå vara lugn. Men visst segt att vänta på att få se att allt är okey. Jag tror absolut du kommer känna något innan. Den känslan <3

Med sonen var det först efter RUL som jag kände forterrörelser. Hoppas det kommer tidigare den här gången men vad jag förstått så känner man oftare tidigare med andra barnet.
  • Patricia4

Fick en blödning idag, brun men ändå! smile4.gif Fick tillbaka alla känslor från mitt jobbigaste ma.

Känslan att se hjärtat!

Oj vet exakt hur rädd du måste ha blivit. Skönt att det såg bra ut på vul och att de tog emot dig . Hoppas det fortsätter så !
  • Cayenna

Tack alla för fina kommentarer - ni förstår precis känslan. Vi får se hur det går. Jag hoppas så mycket fast jag borde vänta med det några veckor.

• Cayenna
    mom in the city skrev 2014-10-06 16:33:47 följande:

Med sonen var det först efter RUL som jag kände forterrörelser. Hoppas det kommer tidigare den här gången men vad jag förstått så känner man oftare tidigare med andra barnet.

Borde ju känna några veckor tidigare den här gången! Jag håller tummarna.
  • 0fia
    Cayenna skrev 2014-10-06 15:58:25 följande:
    Tack smile1.gif Hur långt har du kommit nu? Nedräkning?
    V 35. Så känner mig stor som ett hus och har gått på föräldraledighet.
  • 0fia

Känslan att se hjärtat!

Fy vad läskigt men vad skönt att se hjärtat. Håller alla tummar och tår så hårt jag kan för att allt funkar bra i denna grav. Blödningar är ju trots allt vanligt. Brun = gammalt blod så var ju förmodligen bara ett litet blodkärl som brustit för några dagar sedan. Kram
  • mom in the city
    Cayenna skrev 2014-10-06 20:54:00 följande:

Tack alla för fina kommentarer - ni förstår precis känslan. Vi får se hur det går. Jag hoppas så mycket fast jag borde vänta med det några veckor.

Håller alla tummar! Tror det är omöjligt att inte hoppas.
  • Amie

Hoppar gärna in här jag med. Har ett långdraget missfall tidigare i år. Blödningarna började i v 6 och allt var klart i vecka 9. Längsta 3 veckorna i mitt liv :(

Nu har vi plussat igen. Är i v6 5+2. Sjukt nervös men försöker att tänka positivt och inte hoppas för mycket! Har som kraftig mensvärk ibland men inget blod ännu. Håller tummarna för växtvärk och att pyret vill stanna kvar denna gången :)

Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"