mom in the city skrev 2014-10-04 14:53:37 följande:
Jag har mått ungefär som när det blev MA i vecka 12, mycket illamående men inga kräkningar, trötthet och svullen mage. Skillnaden mot då var att vid mitt MA försvann alla symtom väldigt plötsligt i vecka 9 (när det stannade av) medans de varit kvar denna gång. Vid mitt mf kände jag inte av så mycket, sen kom det redan 6+0 också. När jag väntade min son mådde jag hur bra som helst hela tiden så det kan uppenbarligen vara väldigt olika och gå bra ändå.
Förstår såväl den där känslan av att leta blod varje gång man går på toa, det är först nu som jag slutat med det. Det är ju inte jättelänge tills ditt UL även om det känns som tiden kryper fram. Hur mår du i övrigt, mycket symptom?
Ja det där med ma är lurt. Då är mf att föredra även om det också är hemskt.
Fördtår din nervositet inför ultraljudet denna gången. Synd att man inte kan få klara tecken från början om det kommer gå bra eller inte hihi.
Jag har växtvärk, är extremt trött, har tunga bröst, är väldigt känslig och har fått en del finnar. Tack och lov i get illamående mer än när det har gått för långt mellan måltiderna. Det kommer kanske? :)
Kommer du att få göra något mer ul innan rul?