Cayenna skrev 2014-10-21 20:47:56 följande:
Men så mysigt ändå att känna av bebin, men så klart ännu härligare när det blir tydligt och dagligen
Du är snart där. Då har du mindre än en månad till rul nu ju. Ska ni kolla kön?
Eller väntar ni?
Typiskt att illamåendet kom hem illbaka
När man väl slipper det vill man ju inte få tillbaka det.
Vi var väl dem där 1,6%en då. Några måste ju vara det. Men att hamna i det facket en gång till kan ju inte vara stora odds för. Man vet aldrig men det borde ju vara minsta möjliga risken. Känns uthärdligt att vänta på kub nu. Såvida det inte kommer fler blödningar.
Har inskrivning nästa vecka. Känns lite jobbigt att inskrivningen är innan kubet men gick ju inte att boka kubet annars. Ska ta blodprover inför det.
Har inte RUL förrän i slutet av vecka 20 så drygt en månad kvar. Kommer kolla kön om hen vill visa upp sig dvs, är såååå nyfiken!
Ja, tyvärr måste ju några tillhöra de där procenten. Jag får dock inte ihop att det kan vara så låg risk när läkaren som jag träffade vid mitt MA sa att vecka nio är en ganska vanlig vecka att få mf, då har ju hjärtat börjat slå och om det är så få som får mf efter det borde det inte vara vanligt med mf då...om du förstår hur jag menar? Risken för tre mf i rad är ju också bara någon procent så det vore ju verkligen maximal otur att vara en del av den statistiken också. Nej, nu räcket det med otur, nu ska det går bra!
Jag hade också velat ha KUB före inskrivning men som du säger, det går ju inte. tycker det är tråkigt att de ska vara så fyrkantiga med sina rutiner ibland.