Nawifa skrev 2015-01-19 09:32:55 följande:
Jag har 23 månader mellan ettan och tvåan och 4,5 år mellan tvåan och trean och blir jag gravid denna gång så blir det 18 månader mellan nr 3 och 4. Det bästa vi gjort var att skaffa våra två första så tätt, dom leker jämt och har så roligt. Självklart bråk och tjaffs mellan varven med men förvånansvärt lite, därför bestämde vi att vi vill ha en till bebis tätt med vår lilla som nu är 9 månader. Våra barn har dock varit sånna sjusovar barn så jag kan nästan räkna antalet vakna nätter på fingrarna under dessa 7 år som vi varit föräldrar och har vi behövt vara vakna så är det pga sjukdomar. Så sista lär väl bli en riktig buse :)
Här var det tvärtom, har 14 månader mellan mina tjejer och dom är som hund och katt. Härligt att höra att det funkar hos er :)
Därför har vi väntat med barn för att inte ha tätt mellan fler ggr.
Tycker det är så jobbigt nu de första veckorna, illamående och försöker verkligen hålla humöret uppe för barnens skull, morgnarna är värst, illamående, trötthet och styra upp tre barn som ska iväg till skola o förskola :) längtar tills dessa första veckorna är över så jag kan börja njuta :)