• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • sweetheart80
    zandraa4848 skrev 2015-01-26 06:21:37 följande:

Spännande håller tummarna för dig och hoppas du får ett plus :)

Tack så mycket. Än så länge så inga känningar på mens men vi får se. Sambon är ju som sagt redan övertygad att det är en Hugo/Hanna i magen men jag vågar inte hoppas för mycket. Man faller så hårt då. Men jag har sagt att han får bestämma när vi testar då jag har gett han uppdraget att köpa ett digitalt i veckan. Verkar luta åt fredag tydligen. Borde få mensen tisdag eller onsdag så testar vi inte tidigt iallafall
  • lovley00

Enligt min app ska jag ha bim idag men den räknar nog fel, det är 27 dagar idag och det är för lite tror på ons-tor 29-30dagar. Har inget hopp eller lite hoppas man ju och huvudet skriker va gravid, snälla va gravid men nä tror inte det tog sig denna månad heller :(

• sweetheart80
    lovley00 skrev 2015-01-26 07:40:14 följande:

Enligt min app ska jag ha bim idag men den räknar nog fel, det är 27 dagar idag och det är för lite tror på ons-tor 29-30dagar. Har inget hopp eller lite hoppas man ju och huvudet skriker va gravid, snälla va gravid men nä tror inte det tog sig denna månad heller :(

Håller tummarna för dig.
  • Vanilla ice queen
    lovley00 skrev 2015-01-26 07:40:14 följande:

Har du gjort något test?
  • Vanilla ice queen

Funderar på att köpa gravtest och testa så att man vet att testerna blir svagare och så. Har börjat känna mig gravid igen vilket är helt omöjligt då jag skrapades för drygt två veckor sedan. Men jag har små symtom som kommit tillbaka (luktsinnet, avsmak för viss mat samt synliga ådror på brösten) vilket gör mig lite oroad för att det ska finnas rester som gör att det produceras HCG.

• sweetheart80

Vaknade idag med ännu tyngre bröst. Inte mig emot men oj. Denna gången mina bröst har blivit tyngre och bredare är vid 3 dagar efter förlossningen när mjölken rann till.

• sweetheart80

Min mobil är hopplös Haha. Som den stavar. Den enda gången ska det stå Haha. Om jag är skengravid så är detta ju en trevlig bieffekt

• lovley00
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-26 09:43:21 följande:
    Har du gjort något test?
    Nä har några hemma men nä känns som att slänga testen i sjön innan det gått några dagar över. Sen blir man ju så sjukt besviken när det blir negativt och då kommer nästa sjuka tanke, nä men jag kanske testade förtidigt och så börjar man hoppas i onödan.

Haha usch va bitter jag låter :)
  • sweetheart80
    lovley00 skrev 2015-01-26 23:12:36 följande:

Nä har några hemma men nä känns som att slänga testen i sjön innan det gått några dagar över. Sen blir man ju så sjukt besviken när det blir negativt och då kommer nästa sjuka tanke, nä men jag kanske testade förtidigt och så börjar man hoppas i onödan.

Haha usch va bitter jag låter :)

Jag resonerar likadant så då är vi 2bittra Haha.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?