• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Flisan79
    Carolaj83 skrev 2015-01-24 23:37:09 följande:

Cb digitala Älgön test denna månad. Cirkel i onsdags och sen smiley i torsdags, alltså ingen blinkade gubbe mellan. Trodde att jag skulle ha Älgön först imorgon. Hade sex i fredags kväll, ikväll och förhoppningsvis imorgon. Men om glada smileyn dök upp i torsdags är det då kört för mig denna månad?

Hade du glad gubbe på torsdagen så hade du troligen äl på fredagen eller tom lördagen. Tycker snarare det låter som ni träffat mitt i prick

Själv hade jag helt klart min äl idag. Både äl flytningar och grav smärta. Sex blev det ändå , trots smärtan. Fan, jag är som ett djur vid äl och har ingen kontroll alls. Grottkvinnan vaknar och vill alstra barn. Känner mig som en kåt man som glömmer skydd i hettan men som så fort det är över tänker "fan, det där kanske var dumt".

Varför kan man inte välja exakt när/om man ska bli gravid. Då hade jag väntat iaf 6-12 mån. Men nu viskar någon inre röst att det kan ta tid...blablabla
  • Göteborgsmamman

Här går vi i funderingar kring en fyra eller inte och det lutar åt en fyra men nu är det bara att bestämma sig när spiralen ska ut Har tre barn födda 08, 10 och 13!

• Vanilla ice queen
    Flisan79 skrev 2015-01-25 02:02:43 följande:
    Hade du glad gubbe på torsdagen så hade du troligen äl på fredagen eller tom lördagen. Tycker snarare det låter som ni träffat mitt i prick smile5.gif

Själv hade jag helt klart min äl idag. Både äl flytningar och grav smärta. Sex blev det ändå , trots smärtan. Fan, jag är som ett djur vid äl och har ingen kontroll alls. Grottkvinnan vaknar och vill alstra barn. Känner mig som en kåt man som glömmer skydd i hettan men som så fort det är över tänker "fan, det där kanske var dumt".

Varför kan man inte välja exakt när/om man ska bli gravid. Då hade jag väntat iaf 6-12 mån. Men nu viskar någon inre röst att det kan ta tid...blablabla
    Härligt Jag försöker också pricka in och ha sex när jag känner av ÄL. Bara att ta två alvedon och köra Hoppas på att den kommande bebis blir en liten kille. Har tre döttrar redan så vore spännande med lite omväxling
  • Vanilla ice queen
    Flisan79 skrev 2015-01-25 02:02:43 följande:
    Hade du glad gubbe på torsdagen så hade du troligen äl på fredagen eller tom lördagen. Tycker snarare det låter som ni träffat mitt i prick smile5.gif

Ja det vore trevligt att få veta exakt när. När jag blev gravid i november var det lite tokigt mitt uppe i vår flytt och renovering vilket inte var någon jättehöjdare med graviditetsillamående (särskilt inte med tanke på att det blev ett MA). Ändå försökte man ju i oktober för att man inte vill missa en chans liksom.
  • Flisan79
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-25 17:59:34 följande:
    Härligt smile2.gif Jag försöker också pricka in och ha sex när jag känner av ÄL. Bara att ta två alvedon och köra smile2.gif Hoppas på att den kommande bebis blir en liten kille. Har tre döttrar redan så vore spännande med lite omväxling smile5.gif
    Mina är också tjejer men jag tror jag skulle föredra en tös till. Blir ju om inte annat väldigt mycket billigare (har tjejkläder för typ en halv förskola) och lite coolt att ha fyra av samma. Nu har jag ju inga problem att klä en kille i rosa men gulliga känningar känns lite väl.

Men visst, det skulle ju vara kul att få en liten pojke med såklart. Och det sägs ju att pojkar blir till på själva äl. Mina töser är gjorda ca 3 dagar före äl vilket isf stämmer.

Vi gjorde köns-UL på nr tre då hon vid rul låg med bena i kors. Den läkaren, som är ganska känd köns-ul läkare i Stockholm sa att vid nr 3 är chansen ca 75 % att man får ett barn av samma kön om de två innan är samma men sen vid 4:e är procenten tillbaka på 50 %.

Spännande
  • Vanilla ice queen
    Flisan79 skrev 2015-01-25 20:53:56 följande:
    Mina är också tjejer men jag tror jag skulle föredra en tös till. Blir ju om inte annat väldigt mycket billigare (har tjejkläder för typ en halv förskola) och lite coolt att ha fyra av samma. Nu har jag ju inga problem att klä en kille i rosa men gulliga känningar känns lite väl.

Men visst, det skulle ju vara kul att få en liten pojke med såklart. Och det sägs ju att pojkar blir till på själva äl. Mina töser är gjorda ca 3 dagar före äl vilket isf stämmer.

Vi gjorde köns-UL på nr tre då hon vid rul låg med bena i kors. Den läkaren, som är ganska känd köns-ul läkare i Stockholm sa att vid nr 3 är chansen ca 75 % att man får ett barn av samma kön om de två innan är samma men sen vid 4:e är procenten tillbaka på 50 %.

Spännande smile1.gif
    Har också hört det där med 75% på tredje. Men det är inte samma pappa till den tilltänkta fyra som till de tre andra så då har jag hört att chansen blir 50/50 i vilket fall om det hade varit tredje.
  • Flisan79
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-25 21:02:24 följande:
    Har också hört det där med 75% på tredje. Men det är inte samma pappa till den tilltänkta fyra som till de tre andra så då har jag hört att chansen blir 50/50 i vilket fall om det hade varit tredje.
    Ja det är klart. Siffrorna gäller nog bara om det är samma pappa.

Jag har så svårt att se mig med en pojke. Jag har själv två systrar varav ena systern har två döttrar samt en flickängel (sent mf). Min andra syster har dock en pojke. Min man har också han tre systrar. Många tjejer med andra ord
  • Vanilla ice queen
    Flisan79 skrev 2015-01-25 21:13:49 följande:
    Ja det är klart. Siffrorna gäller nog bara om det är samma pappa.

Jag har så svårt att se mig med en pojke. Jag har själv två systrar varav ena systern har två döttrar samt en flickängel (sent mf). Min andra syster har dock en pojke. Min man har också han tre systrar. Många tjejer med andra ord smile1.gif
    Samma som här Min syster fick en dotter och mina kusiner har fått döttrar också samt att min svägerska också har triss i tjejer Så i min släkt har det inte fötts en pojke sen 1960... Har också jättesvårt att se mig med en son och lite därför det vore så häftigt. Vi tänkte fråga efter kön på RUL men var väldigt veliga. Får se hur vi gör men det är väldigt svårt att hålla sig från att fråga när man väl är där.
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-01-24 15:46:51 följande:

Hej. Nu har jag annonsen blivit skengravid å det grövsta eller så kommer det vissa ett plus nästa vecka. Min sambo va borta 3dagar denna veckan och när han kom hem fick han en chock. Tydligen mina bröst ökat rejält. Jag sa att han överdrev. Men jag har implantat och har inte haft egen bröstvävnad over implantaten men nu hade jag det. Blev chockad själv. Nu har jag ju helt plötsligt fått tillbaka min bröstvävnad och fett i brösten. Så antingen har kroppen fått slaget totalt eller så finns det en orsak. Haha. Har aldrig haft innan. Gjorde min op för snart 8år sen efter ammat 3barn och brösten försvann och bara blev skinn. Men nu har jag fått tillbaka. Jisses vad glad jag blev. Minns ju inte hur det kändes Haha

Spännande håller tummarna för dig och hoppas du får ett plus :)
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?