• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2015-01-15 16:06:02 följande:

Har testat mig igen och negativt igen så jag tror på de nu men skall ändå till gyn på onsdag.

Så nu skall jag få min kropp att komma igång igen och sen försöker vi på nytt.

Usch lider verkligen med dig :( men bra att gå dit så dom ser att kroppen skött sig så inga rester finns kvar. Om det nu är så dock.
  • lovley00

Jag har delade magmuskler och visste inte detta i början och tränade helt fel så min mage ser lite gravid ut, arbetar hårt (nä nu ljög jag) men försöker arbeta och få den "platt"

Jag har mått illa under alla mina graviditeter och det ända som hjälp är ATT äta, hemskt undra på att vågen fick spel.

Visst kämpade jag mig ner i vikt och kan göra det igen men varför gå upp +30kg vad vill kroppen mig för ont hahaha

Fast frågan är om jag gör samma viktresa nu när man har en annan förbränning i kroppen och denna fråga får vänta på svar då det tar tid att bli gravid denna gång :(

• sweetheart80

Jag åt allt som inte sprang ifrån mig haha. Väldigt dumt. Och Japp det va för att slippa må illa. Spydde 20v med första 16v med andra och 14v med trean. Finns ju hopp då att det bara blir 12v Haha. Hade jag bara kräkts på morgonen hade det varit kanon men näääää. Hela dygnet Haha. Och ändå vill man ha en till. Är man lite galen kanske? Haha.

• 4barnsmamma2014

Jag vill gärna vara med!

Jag blir 39 i år och har tre barn -01, -03 och -06. Känner att detta är sista chansen :)

Nu väntar jag på att min p-sputa ska gå ur kroppen. Skulle egentligen ta en ny den 12 februari. Jag har bara tagit en spruta. Vad tror ni? När kommer mens och äl tillbaka?

• zandraa4848

Tre dagar till offentligt besked sen om de e som jag tror får gärna mensen komma så vi kan börja igen...

• SandraS23

Hej. Just nu väntar jag inga barn men jag har två underbara flickor. Den äldsta fyller snart 3 och den minsta blir 6 månader nu den 20 januari. Jag och min man har redan från början bestämt att vi vill ha 3-4 barn och situationen är sådan nu att efter min föräldraledighet är jag arbetslös min man har fast jobb. i januari nästa år är min minsta 18 månader, en råd fråga nu ska vi köra på och skaffa alla barn vi vill ha innan jag söker jobb och måste jobba för att få fast och sedan ett tag efter det och åren går eller ska vi vänta? Ni som har rätt tätt emellan era barn hur var det? Hoppas mitt inlägg är okej här :)

• zandraa4848
    SandraS23 skrev 2015-01-18 17:35:49 följande:

Hej. Just nu väntar jag inga barn men jag har två underbara flickor. Den äldsta fyller snart 3 och den minsta blir 6 månader nu den 20 januari. Jag och min man har redan från början bestämt att vi vill ha 3-4 barn och situationen är sådan nu att efter min föräldraledighet är jag arbetslös min man har fast jobb. i januari nästa år är min minsta 18 månader, en råd fråga nu ska vi köra på och skaffa alla barn vi vill ha innan jag söker jobb och måste jobba för att få fast och sedan ett tag efter det och åren går eller ska vi vänta? Ni som har rätt tätt emellan era barn hur var det? Hoppas mitt inlägg är okej här :)

Jag hade satsat på en till direkt jag har 1år och 3 dagar mellan mina tjejer och dom har så Hilma kul ihop. Sen hök jag på att förlora jobbet när i den vevan. Jag blev varslad om uppsägning men eftersom jag va föräldraledig så lyckades jag behålla jobbet. Så mitt råd e att köra på direkt.

Lycka till
  • SandraS23

Ja det är lite som du säger att är det inte lika bra att köra på liksom dels för att jag inget jobb har och barnen får mer roligt med varandra? I slutet på detta eller början på nästa har jag nog min 3:a var det inte jobbigt är fel ord men krävande också.fel men hittat inget annat med två så små? Det är nog det jag är mest nojig för och vad mina föräldrar samt mannens familj ska tycka.

zandraa4848 skrev 2015-01-18 18:39:23 följande:

Jag hade satsat på en till direkt jag har 1år och 3 dagar mellan mina tjejer och dom har så Hilma kul ihop. Sen hök jag på att förlora jobbet när i den vevan. Jag blev varslad om uppsägning men eftersom jag va föräldraledig så lyckades jag behålla jobbet. Så mitt råd e att köra på direkt.

Lycka till

• sweetheart80

Jag har 4år mellan 1och 3 och 18 mån mellan 2 och 3 och sen kommer det bli typ 9 år mellan 3 och 4 om det tar sig. När ja det har väl varit spännande Haha. Tyvärr så mina pojkar de som är tätast i ålder så olika varandra så de umgås nästan aldrig. Min flicka som är äldst gäller sig från sina bröder. Men när de va mindre va det bättre.

• Flisan79

Jag har 2,5 år mellan 1 och 2 och 22 mån mellan 2 och 3.

Jag tyckte 22 mån var för tätt. Nu när yngsta är 3 känns det mer ok.

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?