• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • zandraa4848

De e en ganska konstig blödning den kommer och går lite inget jämt flöde och ingen jätte blödning behöver inte ha mer än trosskydd. Så antingen e de inget eller så kan de vara början till MF. De kan bara tiden utvisa nu.

• Mammamelle82
    zandraa4848 skrev 2015-01-05 12:09:12 följande:
    De e en ganska konstig blödning den kommer och går lite inget jämt flöde och ingen jätte blödning behöver inte ha mer än trosskydd. Så antingen e de inget eller så kan de vara början till MF. De kan bara tiden utvisa nu.
    usch håller tummarna för dig, det är långt till fredag=( vet hur orolig du är just nu=( jag hoppas att det bara är ett blodkärl eller något, jag håller tummarna för dig!

• lovley00
    zandraa4848 skrev 2015-01-05 12:10:01 följande:

Skall till Mvc på fredag på inskrivning då då kan jag prata mer med henne där.

Usch det är hemska dagar att genom gå :( jag ser alla bilder nu på stora magar, det hade också varit jag om jag inte råkade ut för MF. 4mån har gått sen jag fick MF och inte vill det ta sig igen.

Håller tummar o tår att det bara är en normal blödning för dig.
  • lovley00
    tboden skrev 2015-01-02 23:30:02 följande:

Hej, 

Hoppar in här om jag får :)

38 år, 
    inget aktivt försök på en fjärde ännu men spiralen är borta :)

Grattis alla och ni som inte fått ett plus ännu.. vi kämpar vidare!

Cram

Välkommen :)

Nästa vecka har jag äl, vet du när din är?
  • zandraa4848

Tack alla <3

Idag verkar de ha avtagit och övergått i bruna flytningar.

Men nu vill jag ha fredag så jag kanske kan få några svar hos Mvc.

• zandraa4848
    tboden skrev 2015-01-02 23:30:02 följande:

Hej, 

Hoppar in här om jag får :)

38 år, 
    inget aktivt försök på en fjärde ännu men spiralen är borta :)

Grattis alla och ni som inte fått ett plus ännu.. vi kämpar vidare!

Cram

Absolut :) lycka till och välkommen hit :)
  • sweetheart80

Hej. Jag och min sambo planerar en liten sladdis. Blir mitt 4 : e och hans första. Har 3 barn med min ex man. Flicka 02 pojke 04 och pojke 06. Jag blir 35år i år. Jag har fortfarande hormonspiral men ska ringa Bm imorgon och be henne plocka ut den. Kommer bli väldigt spännande. Nån som har erfarenhet av att ha rätt många år mellan barnen??

Jag har ju mina tätt och minns hur det va men flera har sagt att det är väldigt stor skillnad när man får en liten sladdis. Vad de menar har jag ingen aning om. Haha

Jag hoppas att jag blir snabbt gravid. Jag har blivit gravid på första försöket med de andra barnen.

• Fyraprinsar

Hej! Hänger gärna på här:)

Nyss fyllda 34 år och har 4 barn. Äldsta 12 och yngsta 16 mån. Vi väntade en liten tös som släppte precis innan jul. Stor sorg såklart, har aldrig känt sådan sorg men upp igen måste man ju! Nu är min kropp igång igen efter att ha varit hos gyn samt gjort hcg. Vi hoppas att det snart kan plussa! Vill så innerligt ha en bebis i magen igen<3 är lärare och träningsinstruktör, så nu är det en vecka kvar med ledighet, känns jobbigt att komma tillbaka och inte vara gravid längre:( kul med fler som har många barn här!

• lovley00
    sweetheart80 skrev 2015-01-06 17:49:14 följande:

Hej. Jag och min sambo planerar en liten sladdis. Blir mitt 4 : e och hans första. Har 3 barn med min ex man. Flicka 02 pojke 04 och pojke 06. Jag blir 35år i år. Jag har fortfarande hormonspiral men ska ringa Bm imorgon och be henne plocka ut den. Kommer bli väldigt spännande. Nån som har erfarenhet av att ha rätt många år mellan barnen??

Jag har ju mina tätt och minns hur det va men flera har sagt att det är väldigt stor skillnad när man får en liten sladdis. Vad de menar har jag ingen aning om. Haha

Jag hoppas att jag blir snabbt gravid. Jag har blivit gravid på första försöket med de andra barnen.

Min äldsta är född 1996 och nästa kom 2010 så 14år i mellan sen kom sista 2013. Hoppas nu på ett 2015 barn.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?