• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-12-28 12:20:33 följande:

Gud va jobbigt de e och vänta har testat men de va negativt tror de e lite tidigt än :/ :)

Det är en hemsk väntan.. Så du har vågat testa ååååå jag vågar inte alls :( man blir ju så besviken när det inte dyker upp ett streck. Du testade nog förtidigt, dom vill ju helst att man ska testa en vecka efter bim men det är omöjligt att hålla sig så länge.!
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-12-28 12:20:33 följande:

Gud va jobbigt de e och vänta har testat men de va negativt tror de e lite tidigt än :/ :)

Gjorde test nu 2dagar innan bim tok negativt.. Hade ändå lättare blödning 5dagar efter äl som i beskrivning skulle vara en nidblödning för det var inte bara blod utan slemmig också för sen kom inget mer... Hur knäpp kan en kropp vara :(
  • zandraa4848
    lovley00 skrev 2014-12-29 10:10:02 följande:
    Gjorde test nu 2dagar innan bim tok negativt.. Hade ändå lättare blödning 5dagar efter äl som i beskrivning skulle vara en nidblödning för det var inte bara blod utan slemmig också för sen kom inget mer... Hur knäpp kan en kropp vara :(
    Ja de va verkligen konstigt att den veterlig så tråkigt men skam den som ger sig även om de tar emot!!

skall testa igen i kväll eller imorgon med ett cb tror dom e bättre nu så här innan.

Håller tummarna för dig iaf :)
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-12-29 12:36:26 följande:
    Ja de va verkligen konstigt att den veterlig så tråkigt men skam den som ger sig även om de tar emot!!

skall testa igen i kväll eller imorgon med ett cb tror dom e bättre nu så här innan.

Håller tummarna för dig iaf :)
    Håller tummarna hårt för dig... Skulle vara sååååå underbart om det vart ett plus denna gång. Men om jag inte minns fel då när jag plussade med dottern så var det ett väldigt svagt plus på + bim.
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-12-30 12:03:18 följande:

Lite dålig bild men äntligen ett plus :)

Så himla glad :)

phpyHBAWa55460.jpg

Jaaaa!! Grattis!
  • kokos

Grattis!!! Yihuu där satt den!
  • lovley00

phpyHBAWa55460.jpg

Åååå grattis. Va härligt.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?