• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Mandy1

Nu har hoppet gått upp inför BIM (bim-4 idag) tog detta och det är inte ens morgonurin. Men man hör ju om spökstreck hela tiden. Har ladat upp med ett clearblue. Är så nervös att det ska vara blankt... Men visst ser det hoppfullt ut?

• kokos
    Mandy1 skrev 2014-11-28 10:03:43 följande:
    Nu har hoppet gått upp inför BIM (bim-4 idag) tog detta och det är inte ens morgonurin. Men man hör ju om spökstreck hela tiden. Har ladat upp med ett clearblue. Är så nervös att det ska vara blankt... Men visst ser det hoppfullt ut?

Ja det gör det!
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-28 10:05:26 följande:

Lovley00: hur går det för dig? Några symtom?

Hade positivt på äl-testet 19nov och nu fick jag ljusrosa lite lite på pappret. Kan det vara ägget som fäst *hoppas hoppas* eller försöker min kropp göra mig knäpp.
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-28 10:03:43 följande:

Nu har hoppet gått upp inför BIM (bim-4 idag) tog detta och det är inte ens morgonurin. Men man hör ju om spökstreck hela tiden. Har ladat upp med ett clearblue. Är så nervös att det ska vara blankt... Men visst ser det hoppfullt ut? phpzICByX86693.jpg

Något är det :) håller verkligen tummarna..!
  • Mandy1

Jag är nog gravid! Fått positivt på 4tester idag. Svagt men helt synligt och är på bim-4 så känns normalt!

• Mandy1

RFSU tidig, bröt upp då Stickan lagt sig på sne i plasthöljet

• lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-28 22:56:14 följande:

Jag är nog gravid! Fått positivt på 4tester idag. Svagt men helt synligt och är på bim-4 så känns normalt! phpIu3ecz92515.jpg

Denna ser jag men dom andra två syns inge bra på min telefon.. Ska man våga säga grattis?
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?