• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Muffins81

Malvik: Vecka 10, 9+1 idag tror jag. Tiden sniiiiglar sig fram. Har fått Lergigan comp som verkar hjälpa jättebra mot illamåendet, märker rejäl skillnad. Fast iband tycker jag nästan det känns bra att må illa, då oroar jag mig inte lika mycket. Aldrig nöjd...!

• zandraa4848

Jag e måttligt frustrerad!!!

De e inte lätt att försöka träffa ÄL när man har en man som jobbar i Norge på veckorna!!

Vi har haft sex nu innan han åker och jag skall ha ÄL på tisdag nu hoppas jag att de tar sig trots allt denna gång :$

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-11-16 17:41:13 följande:

Jag e måttligt frustrerad!!!

De e inte lätt att försöka träffa ÄL när man har en man som jobbar i Norge på veckorna!!

Vi har haft sex nu innan han åker och jag skall ha ÄL på tisdag nu hoppas jag att de tar sig trots allt denna gång :$

Oj vad jobbigt! Har han jobbat så länge?
  • kokos
    Muffins81 skrev 2014-11-16 15:37:03 följande:

Malvik: Vecka 10, 9+1 idag tror jag. Tiden sniiiiglar sig fram. Har fått Lergigan comp som verkar hjälpa jättebra mot illamåendet, märker rejäl skillnad. Fast iband tycker jag nästan det känns bra att må illa, då oroar jag mig inte lika mycket. Aldrig nöjd...!

Jag ska också be om lergigan... De hjälpte jättebra förra graviditeten och nu mår jag verkligen bläääää! Hela dagen igår och idag och då är jag bara tidigt gravid :-/
  • Malvik
    Muffins81 skrev 2014-11-16 15:37:03 följande:

Malvik: Vecka 10, 9+1 idag tror jag. Tiden sniiiiglar sig fram. Har fått Lergigan comp som verkar hjälpa jättebra mot illamåendet, märker rejäl skillnad. Fast iband tycker jag nästan det känns bra att må illa, då oroar jag mig inte lika mycket. Aldrig nöjd...! smile2.gif

Lergigan har jag haft under mina graviditeter, men de har bara hjälpt två av fyra. Kräktes igen efter bara ett par dagar. Den här gången har jag inte kräkts än, men jag mår riktigt illa emellanåt! Har provat postafen som inte har hjälpt och jag vet att jag blir så himla trött av lergigan så jag vill vänta ett tag innan jag börjar med dom...
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-16 17:44:26 följande:
    Oj vad jobbigt! Har han jobbat så länge?
    Ja han har jobbat så i 4,5 år så jag e van men de e inte lätt att passa in ÄL när han e där :/
  • lovley00

Börjar få stegring på äl-testet så tror ons-tor :)

Hoppas på det för är borta lör-sön.!

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-11-17 11:12:38 följande:
    Ja han har jobbat så i 4,5 år så jag e van men de e inte lätt att passa in ÄL när han e där :/
    Hur ofta är han borta och hur länge/tillfälle?
  • Staffelove

Haloj tjejer gick in i vecka 9 igår och mår jätte illa,ska se om det finns något på Apoteket mot illa mående någon som kalaskrogar kan rekommendera något?????

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?