• Muffins81

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hänger gärna på här med om jag får! Har en 07:a, 08:a och en 11:a. BIM runt 12/10 har jag för mig, precis haft äl men missade nog chansen en aning pga maken var borta. Vi får väl se. Detta är iallafall tredje försöket. Spännande värre.

• Muffins81

Malvik: Håller tummarna!!

Jag har använt ägglossningstest från Clearblue förra månaden och denna, de är väldigt tydliga. Jag använde de med ett "fönster", finns ett dubbelt också tror jag. Om man inte har ngn LH-ökning får man bara en rund ring i fönstret, om testet däremot känner av LH-hormonet syns en glad gubbe. Dock vete 17 om jag skall fortsätta testa med ältest, blir mest stressad. Denna cykeln, dvs förra helgen när jag förhoppningsvis hade äl, fick jag glad gubbe flera dagar i sträck. Skumt.

• Muffins81

Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär.

• Muffins81

Staffelove: Jag hade definitivt börjat hoppas..! Testa igen imorgon! (Eller vänta några dagar om du har is i magen..) Håller tummarna!!

• Muffins81

Jag hann också använda cb digitala ältest två gånger (andra gången tog det sig). Tycker de är superbra, så tydliga.

Vi har barn födda 07,08 och 11...samt förhoppningsvis en som kommer i juni 2015. Mår som vanligt men känner mig väldigt trött, fast å andra sidan brukar jag vara trött jämt.

• Muffins81

Mima: Välkommen! Jag köpte mina ältest på apotea har jag för mig, clearblue digitalt. Annars har jag även köpt vanliga stickor ifrån testlagret.

• Muffins81
    lillabambi skrev 2014-10-22 09:05:29 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här ?

Jag har tre barn födda 06,10 &12 sa efter 12 an att nu var vi klara men både jag och mannen är lite sugna på en 4 men inte helt hundra, vi har inte helt bestämt oss men är galet sugna ;)

Välkommen!

Kokos: Håller tummarna!!
  • Muffins81
    Malvik skrev 2014-10-22 17:53:14 följande:

Välkommen "lillabambi"!

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar????

Känner igen mig! Förra gången (gångn före att det "tog sig") gjorde jag nog v med minst tio gravtest. Testade från BIM-8 eller nåt. Denna gången hade jag inga test hemma men lyckades ändå pila iväg och köpa ett på BIM-3 eller nåt. Så svårt att låta bli!
  • Muffins81

Kokos: Säkert bara tidigt, men förstår att det är pest att behöva vänta två långa veckor... Har läst massvis med trådar där folk varit på vul och bara sett en hinnsäck, sedan har man fått göra ett igen och då sett ett tickande litet hjärta.

Jag har varit väldigt inaktiv, mår rätt kasst. Mkt illamående och oro. Har bokat privat vul om två veckor.

• Muffins81

Malvik: Vecka 10, 9+1 idag tror jag. Tiden sniiiiglar sig fram. Har fått Lergigan comp som verkar hjälpa jättebra mot illamåendet, märker rejäl skillnad. Fast iband tycker jag nästan det känns bra att må illa, då oroar jag mig inte lika mycket. Aldrig nöjd...!

• Muffins81

Är i vecka 15 nu, lyssnade på liten senast igår. Tiden går oändligt långsamt men samtidigt fort! Har berättat för barnen, våra killar blev glada och lillasyster började grina. "Jag vill inte vara med när den kommer ut...då går jag in på mitt rum"

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?