• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • zandraa4848
    kokos skrev 2014-11-05 15:54:41 följande:
    Vad trist! Håller tummarna till din nästa bim smile5.gif
    Tack :)

Skall prova med ÄL test här imellan nu och kolla efter ÄL nu så får vi hoppas att min man inte e i Norge just då :)
  • kokos
    zandraa4848 skrev 2014-11-07 14:47:21 följande:
    Hur går de för er alla både ni med plus och alla som hoppas på ett? :)

Kräktes idag för första gången. Hoppas inte direkt på mer av den varan I övrigt mår jag bra men tröttheten har nog inte riktigt kommit än. Molvärk i magen och lite ömma bröst. Däremot tänder jag till på stubinen! Stackars 4&5-åringarna Jag brukar ha tålamod men nu blir jag mest förbannad direkt :-/ Försöker mitt bästa att hålla inne...

Trevlig helg!
  • lillabambi
    zandraa4848 skrev 2014-11-07 14:47:21 följande:

Hur går de för er alla både ni med plus och alla som hoppas på ett? :)

Vi kör väl på men krångligt när mensen hoppar som den vill kör äl stickor i allafall så får hoppas bara.. fattar inte varför mensen är så knas :s
  • Malvik

Jag ser! Provade även att trixa och det syns! Har du något som är taget ovanifrån?

• kokos

lillalambi: Jag håller alla tummar och tår!! Glad Har du fått brevet förresten??

• lillabambi
    Malvik skrev 2014-11-10 11:22:14 följande:

Jag ser! Provade även att trixa och det syns! Har du något som är taget ovanifrån?

tyvärr så fick jag inte med strecket när jag tog framifrån... nu när testet torkat ser de dock ut som strecket är tjockare så har inga höga förhoppningar men kul att antyda nått ;)
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?