• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-11-02 17:40:29 följande:

E de bäst att testa i morgon eller vågar jag testa idag? :/ har köpt ett sånt cb med display.

Mitt CB var ju starkar på kvällen, så med den infon hade jag testat ikväll! kanske har visat bilden förut, men lägger in den igen så du kan se skillnad...
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-02 17:45:09 följande:
    Mitt CB var ju starkar på kvällen, så med den infon hade jag testat ikväll! smile1.gif kanske har visat bilden förut, men lägger in den igen så du kan se skillnad... php1P2DKC81204.jpg
    Toppen då skall jag prova här under kvällen :)
  • kokos

Du är inte ensam om att vara förvirrad i denna djungeln... Ring din Bm tycker jag.

• zandraa4848
    kokos skrev 2014-11-02 19:32:27 följande:

Du är inte ensam om att vara förvirrad i denna djungeln... Ring din Bm tycker jag.

Nä känns som frustration är genomgående här. Blir vara så frustrerad min mens har aldrig bara försvunnit då här innan :s
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-11-02 19:09:29 följande:

Fattar inte....... phpKVPwhy61817.jpg

Näää, vad trist... du kan inte haft ÄL senare då än vad du trott?
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-02 20:09:57 följande:
    Näää, vad trist... smile4.gif du kan inte haft ÄL senare då än vad du trott?
    Vet inte kände mig nästan säker på att de skulle vara ett plus.

Men ja klart jag e lite besviken men de som e jobbigt e ju vf e de så här?

Skall ringa bm imorgon och prata med dom så får vi se vad dom säger :/
  • Staffelove

Zandra/ digitala e inte lika känsliga tror vanligt cb visar tidigare, jag fick inte gravid på digitala men solklart plus med vanligt cb och Rfsu och nöjde mig ned det är i v. 7 nu:)

• Malvik
    Staffelove skrev 2014-11-03 08:15:26 följande:

Zandra/ digitala e inte lika känsliga tror vanligt cb visar tidigare, jag fick inte gravid på digitala men solklart plus med vanligt cb och Rfsu och nöjde mig ned det är i v. 7 nu:)

När har du BF Staffelove? Slutet av juni?
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?