• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lillabambi
    kokos skrev 2014-11-10 11:35:03 följande:

lillalambi: Jag håller alla tummar och tår!!  Har du fått brevet förresten??

Haha helt okej att heta lillalambi ;)

Nä inte fått nå brev.. överföringen görs idag hojtar till när de är gjort ;)
  • lillabambi

Översta är från i morse så har alltså torkat nu... nu är de ju för brett som ni ser
  • zandraa4848
    lillabambi skrev 2014-11-10 12:07:14 följande:

phpKdHVgM28031.jpgphpZf4s2l72246.jpg

Översta är från i morse så har alltså torkat nu... nu är de ju för brett som ni ser

Jag ser :)
  • zandraa4848

Vet inte hur detta funkar men jag tog detta i morse och de ser ju ut som ÄL.men jag hade ju min sista dag på mensen i fredags kan de vara äl ändå?

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-11-10 17:18:54 följande:

Vet inte hur detta funkar men jag tog detta i morse och de ser ju ut som ÄL.men jag hade ju min sista dag på mensen i fredags kan de vara äl ändå? phpM9S7yH19294.jpg

Teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att det ska var ÄL på g, så testa några dagar till...
  • zandraa4848

Fortsätter testa med ÄL test och har halv tydliga streck nu i tre dagar.

Hur går de själv?

• kokos
    zandraa4848 skrev 2014-11-12 19:11:58 följande:

Fortsätter testa med ÄL test och har halv tydliga streck nu i tre dagar.

Hur går de själv?

kämpa på! Snart sitter du också med plus

Jodå det rullar på tack Bm vill göra vul på fredag eftersom jag inte alls vet vilken vecka jag är i. Lite nervöst :-/ Annars är det molvärk,smått illamående osv...
  • kokos

Lillabambi: Har du testat något mer? Du hade bim nu snart eller minns jag fel?

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?