• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • kokos

Lillabambi: Har du kollat upp överföringen?? Jag väntar...

• Skogsnäva

Hej! Är alla här redan gravida? Vi vill också ha en fyra och blev så glad då jag hittade tråden, men den har ju varit igång ett bra tag ????

• zandraa4848
    Skogsnäva skrev 2014-11-20 14:13:35 följande:

Hej! Är alla här redan gravida? Vi vill också ha en fyra och blev så glad då jag hittade tråden, men den har ju varit igång ett bra tag ????

Hej hej du e så välkommen in här några av oss är redan gravida och några väntar fortfarande på plus :)
  • lovley00
    Skogsnäva skrev 2014-11-20 14:13:35 följande:

Nä vi kämpar på fortfarande :)
  • Mandy1

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december Håller verkligen tummarna!

• lillabambi
    kokos skrev 2014-11-20 10:55:00 följande:

Lillabambi: Har du kollat upp överföringen?? Jag väntar...

Ja ledsen men har skiftat siffror i ditt kontonr men pengar är påväg ledsen att du fått vänta ;(
  • zandraa4848
    Mandy1 skrev 2014-11-22 21:00:29 följande:

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december smile1.gif Håller verkligen tummarna!

Du e välkommen :)
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-22 21:00:29 följande:

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december smile1.gif Håller verkligen tummarna!

Spännande :) väntar också på bin då.!
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?