• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-11-17 12:36:07 följande:

Haloj tjejer gick in i vecka 9 igår och mår jätte illa,ska se om det finns något på Apoteket mot illa mående någon som kalaskrogar kan rekommendera något?????

Postafen finns men brukar tyvärr inte hjälpa om du mår alltför illa, värt ET försök ändå kanske? Annars kan man be att få lergigan comp utskrivet, det brukar ha bättre effekt dock blir man jättetrött av dem... Pest eller kolera! när började du må som värst?
  • Staffelove

Malvik/ Runt vecka 6 kom det och så fort jAg äter eller dricker så kommer det upp är ju rätt matt just nu på det . längtar tills det går över har inte inskrivning förens den 9/12 :( så kan inte be om något annat just nu

• kokos
    Staffelove skrev 2014-11-17 14:04:45 följande:

Malvik/ Runt vecka 6 kom det och så fort jAg äter eller dricker så kommer det upp är ju rätt matt just nu på det . längtar tills det går över har inte inskrivning förens den 9/12 :( så kan inte be om något annat just nu

Men ring dom och förklara läget!!
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-11-17 14:04:45 följande:

Det är bara att ringa och be om läkartid, eller kontakta gynmottagningen!
  • zandraa4848

Måste fråga er om ÄL test!

Jag har provat nu varige dag nu sen mens och får samma utslag hela tiden även när jag "skulle" haft mens.

• lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-11-19 20:29:28 följande:

Jag har provat nu varige dag nu sen mens och får samma utslag hela tiden även när jag "skulle" haft mens.

Är man gravid kan äl-test visa det men bara hos vissa så man ska inte förlita sig på dom. :)
  • lillabambi
    zandraa4848 skrev 2014-11-19 20:29:28 följande:

Starka eller svaga?
  • zandraa4848
    lillabambi skrev 2014-11-20 07:58:51 följande:
    Starka eller svaga?
    Dom e tydliga men inte som kontroll strecket.
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-11-20 10:16:12 följande:
    Dom e tydliga men inte som kontroll strecket.
    Dom kan visa hela tiden, så har dom gjort förut på mig men sen såg man klart och tydligt när äl var på väg för då vart strecket lika starkt som kontroll strecket.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?