• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Carolaj83

Vill gärna vara med er. Fick mitt tredje missfall och hunnit med ett försök efter det. Nu har jag äl denna vecka*nervöst*

Mina barn är födda 06, 08 och 12

• Mandy1
    Carolaj83 skrev 2014-11-29 23:00:54 följande:

Vill gärna vara med er. Fick mitt tredje missfall och hunnit med ett försök efter det. Nu har jag äl denna vecka*nervöst*

Mina barn är födda 06, 08 och 12

Välkommen
  • zandraa4848

Så roligt att tråden växer och hoppas att vi kan följas åt hela vägen!

Grattis till er som plussat och välkommen alla nya :)

Själv har jag Bim på tisdag och inga känningar men väntar med spänning på se om de blev nått denna månaden :)

• Nawifa
    lovley00 skrev 2014-11-29 22:58:55 följande:
    Hade också den planen att inte behöva gå tillbaka till jobbet men råkade ju ut för MF :(

Vet inte vad jag ska tro denna månad, dessa symtomer kan lika väl vara mensen. Fick ju ljusrosa Pytte lite flytningar på pappret igår och idag, vet både genom äl-test och gyn att äl var 19/11 så borde va en nidblödning.

Håller tummarn för oss båda, när har du bim?
    Urs vad tråkigt med MF, det hoppas jag att jag aldrig behöver råka ut för. Jag har bim 6/12 så jag hoppas verkligen den håller sig undan! Dessvärre så har min man jobbat 50 mil här ifrån och jag har haft dålig koll på när jag haft ÄL men har vi tur så har vi prickar in den :) Hur gammal är er yngsta?
  • lovley00
    Nawifa skrev 2014-11-30 22:00:56 följande:
    Urs vad tråkigt med MF, det hoppas jag att jag aldrig behöver råka ut för. Jag har bim 6/12 så jag hoppas verkligen den håller sig undan! Dessvärre så har min man jobbat 50 mil här ifrån och jag har haft dålig koll på när jag haft ÄL men har vi tur så har vi prickar in den :) Hur gammal är er yngsta?
    Trodde inte att jag skulle råka ut för MF heller, det var en tuff period men ack så vanligt.

Har tappat hoppet lite, känns som det gick åt pipan denna gång. Håller tummarna för dig.

Vår yngsta är 1år och 7mån strax. Ska börja förskola nu i jan.
  • Zandra f

Vi försöker också få till nr 4.Vi har tre barn 07a,10a,11a... jag är26 maken 33..

Fick mens runt 30sep-1nov.tog ut pstav 4nov. ä nu på bm+6/7haft två saga positiva men knapptmärkbart så beställt en massa ny från nätet se om de är bättre. under mina tidigare grav har jag aldrig plussat med preg eller rfsu.. sjukt... nu visa cb knappt ngt men de har ju gjort dom nya så kanske var d tnkte jag. nu v
    ntar jag ivarjefall på 7 tester haha... som då säkert är här på fredag.men haft molvären vecka nu.illamående. trötthet...

• zandraa4848

Ja mensen är tre dagar sen och inget plus inga symtom. Så avvaktar till nästa vecka har den inte kommit eller inget plus så får jag väl ringa gyn. Förra månaden va den 6 dagar sen.

Den brukar inte vara sen annars har haft koppar spiral och och sen jag tog ut den har mensen blivit jätte konstigt.

Kan de bero på den eller så kanske de e stress :/

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?