• lovley00

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej är 36år och har 3st barn födda 96, 10, 13.

Råkade nyss ut för ett uteblivet missfall, fick tabletter som skulle få igång allt och har ännu inte varit på återbesök men testade äl-stickor igår och fick positivt så vi kör på ;)

• lovley00

Jag har ett med en annan så min man har bara 2st och vi var egentligen nöjda hade spiral men kände mig inte klar så tog ut spiralen och det tog sig på första försöket men råkade då ut för uteblivet missfall. Så nu försöker vi igen hoppas det tar sig fort.

• lovley00

Började med äl-test i veckan även fast jag fortfarande har småblödning sen MF och fick positivt iförrgår och igår men inte idag så hoppas att det var äl men kanske för nära MF.

• lovley00

Spännande håller tummarna att ni alla får plus snart. Själv har jag återbesök på gyn på torsdag efter MF

• lovley00

Min mens ska om nu äl-testet stämmer komma på torsdag, det blir min första mens sen missfallet. Känner spänningar i brösten och har lite ont i magen.

• lovley00

Har bim idag eller i morgon om nu äl-testet, stämmer och ingen mens men vågar inte testa. Kan spöka då detta ska vara första mensen efter MF.

Usch jätte nervös.

• lovley00
    Staffelove skrev 2014-10-09 10:07:03 följande:

Lovley00- åh håller tummarna vad duktig du är som kan hålla dig ifrån att testa

Det är bara för jag är så rädd för negativt, har testat förut på bim och varje gång man testar så blir man lika besviken när det är negativt. Lever lite på hoppet just nu ;)
  • lovley00

Fick precis ett utbrott på vårt försäkringsbolag då dom klantar sig gång på gång hmmm frågan är grovt sen pms eller gravidhormoner..!

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?