• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Mandy1
    lovley00 skrev 2014-11-28 23:04:35 följande:
    Denna ser jag men dom andra två syns inge bra på min telefon.. Ska man våga säga grattis?
    Nej de andra två är svaga och laddar man upp på FL. Blir bilderna ännu sämre. Jag är rätt säker på att jag är gravid. Ska ta ett digitalt på söndag morgon tänkte jag.
  • kokos
    Mandy1 skrev 2014-11-29 09:08:13 följande:
    Nu har jag definitivt plussat i alla fall

BF10/8

Grattis!!
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-29 09:08:13 följande:

Nu har jag definitivt plussat i alla fall smile2.gif

BF10/8 smile1.gifphpNZ5wUL05709.jpg

Wow Grattis ???????? härligt.!
  • Vanilla ice queen

Har tjuvläst denna tråd ett tag men inte skrivit då jag inte är helt anonym här på FL. Har varit med i en anonym stängd tråd. Men nu med denna tabbe kanske jag får vara med här iaf? Har 3barn och plussade igår...

• Nawifa
    lovley00 skrev 2014-11-27 22:02:48 följande:
    Folk har för mycket åsikter om allt. Har man 1barn är det konstigt och skaffar man fler är det jätte konstigt.. Skit på dom ;) hahaha
    Ja ellerhur :) man är lite löjlig. Vi hoppas jag ska kunna bli gravid nu snart så jag slipper gå tillbaka och jobba emellan, är mammaledig till september så det är den här månaden som gäller om det ska funka :) en annan sak jag oroar mig lite över är att vår trea föddes två månader för tidigt för att moderkakan lossnade, men enligt bm så hade vi bara otur och det ska inte vara någon ökad Risk för det vid fler graviditeter. Det är så galet spännande och läskigt på samma gång :)
  • lovley00
    Vanilla ice queen skrev 2014-11-29 12:53:02 följande:

Har tjuvläst denna tråd ett tag men inte skrivit då jag inte är helt anonym här på FL. Har varit med i en anonym stängd tråd. Men nu med denna tabbe kanske jag får vara med här iaf? Har 3barn och plussade igår...

Du är välkommen anonym eller inte :)

Sitter oftast på mobilen här så är faktiskt aldrig inne på era konton :)
  • lovley00
    Nawifa skrev 2014-11-29 19:11:54 följande:
    Ja ellerhur :) man är lite löjlig. Vi hoppas jag ska kunna bli gravid nu snart så jag slipper gå tillbaka och jobba emellan, är mammaledig till september så det är den här månaden som gäller om det ska funka :) en annan sak jag oroar mig lite över är att vår trea föddes två månader för tidigt för att moderkakan lossnade, men enligt bm så hade vi bara otur och det ska inte vara någon ökad Risk för det vid fler graviditeter. Det är så galet spännande och läskigt på samma gång :)
    Hade också den planen att inte behöva gå tillbaka till jobbet men råkade ju ut för MF :(

Vet inte vad jag ska tro denna månad, dessa symtomer kan lika väl vara mensen. Fick ju ljusrosa Pytte lite flytningar på pappret igår och idag, vet både genom äl-test och gyn att äl var 19/11 så borde va en nidblödning.

Håller tummarn för oss båda, när har du bim?
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?