• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lillabambi
    kokos skrev 2014-11-13 11:52:40 följande:

Lillabambi: Har du testat något mer? Du hade bim nu snart eller minns jag fel?

Bim idag och mensen kom nyss :(
  • kokos
    lillabambi skrev 2014-11-13 13:56:02 följande:

Bim idag och mensen kom nyss :(

Åh nej! Då hoppas vi på nästa ÄL
  • lillabambi
    kokos skrev 2014-11-13 14:10:15 följande:

Åh nej! Då hoppas vi på nästa ÄL

Absolut :) 37 dagars cykel denna månad .. kommer aldrig bli klok
  • lovley00

Hej har inte varit inne på ett tag men är äntligen redo igen efter MF var igår på sjukhuset för skrapning men kroppen hade sköt sig själv så det behövdes inte. Hon såg att det snart var dags för äl så nu bakas det för fullt ;)

• kokos
    lovley00 skrev 2014-11-13 18:28:32 följande:

Hej har inte varit inne på ett tag men är äntligen redo igen efter MF var igår på sjukhuset för skrapning men kroppen hade sköt sig själv så det behövdes inte. Hon såg att det snart var dags för äl så nu bakas det för fullt ;)

Hej där! Började undra vart du tagit vägen Då håller vi tummarna igen!
  • kokos

Fanns inga hjärtslag än och det är för tidigt att se sade läkaren. Hinnan var 8,5 mm så jag är typ i 4-5 veckan bara. Ska göra nytt om 2 veckor. Känns ändå oroligt

• Malvik
    kokos skrev 2014-11-14 10:56:15 följande:

Fanns inga hjärtslag än och det är för tidigt att se sade läkaren. Hinnan var 8,5 mm så jag är typ i 4-5 veckan bara. Ska göra nytt om 2 veckor. Känns ändå oroligt smile4.gif

Men åh vad jobbigt!!! Det är anledningen till att jag vill vänta med VUL, annars kanske det gör en ännu mer oroad. Jag håller tummarna för att det bara är för tidigt, lät det hoppfullt från läkaren?
  • Muffins81

Kokos: Säkert bara tidigt, men förstår att det är pest att behöva vänta två långa veckor... Har läst massvis med trådar där folk varit på vul och bara sett en hinnsäck, sedan har man fått göra ett igen och då sett ett tickande litet hjärta.

Jag har varit väldigt inaktiv, mår rätt kasst. Mkt illamående och oro. Har bokat privat vul om två veckor.

• Malvik
    Muffins81 skrev 2014-11-15 07:23:41 följande:

Kokos: Säkert bara tidigt, men förstår att det är pest att behöva vänta två långa veckor... Har läst massvis med trådar där folk varit på vul och bara sett en hinnsäck, sedan har man fått göra ett igen och då sett ett tickande litet hjärta.

Jag har varit väldigt inaktiv, mår rätt kasst. Mkt illamående och oro. Har bokat privat vul om två veckor. smile3.gif

Vilken v är du i?
  • kokos
    Muffins81 skrev 2014-11-15 07:23:41 följande:

Jag har varit väldigt inaktiv, mår rätt kasst. Mkt illamående och oro. Har bokat privat vul om två veckor.

Ja det är bara att vänta och se...

Usch nu har tröttheten kommit över mig. Illamående börjar också bli mer och mer.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?