• Mandy1

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december Håller verkligen tummarna!

• Mandy1
    lovley00 skrev 2014-11-23 22:22:46 följande:
    Spännande :) väntar också på bin då.!
    Ja väntar med spänning. Fy vilken tid det ska ta mellan äl och bim. Har du också bim då i krokarna?
  • Mandy1

Jag har också bim 2/12. Vi har försökt sedan slutet på sommaren men tror inte jag haft äl fören de två senaste cyklerna då jag alltid får väldigt ont på ena sidan några timmar vid äl och den smärtan kom först tillbaka förra månaden så nu känns det som vi försöker på riktigt

• Mandy1

Ni som faktiskt redan har 3barn som åker bil, vad har ni för bil? Kör ni 7sittsigt redan nu eller fungerar det bra med vanlig 5sits?

• Mandy1

Så 7-sits verkar vara att föredra... Vi var och kollade på bil idag och vi gillade q5 men det är 5sitsigt men q7 såg enorm ut! Kommer backa på allt med en så stor bil

• Mandy1
    kokos skrev 2014-11-26 12:45:58 följande:

Hjärta sågs på vul <3 v.6+6

Åh vad kul
  • Mandy1
    lovley00 skrev 2014-11-26 09:50:35 följande:

Usch en hel vecka kvar till bim.. Blir galen på denna väntan.

Vilken julklapp om man plussar denna gång :)

Ja du vad segt det är! Testade igår och idag (har ett storpack med test och kunde inte hålla mig). Fick supersvagt igår och idag var det helt klart synligt men för svagt för att jag ska tro på det. Kan ju vara spökstreck och dyl så vågar inte hoppas än men känns ju helt klart mer hoppfullt än om det varit blankt! Ska flytta om 3veckor så skulle ju förvisso vara praktiskt att inte ha graviditetsillamånde just då men åh vad jag ändå hoppas<3 Håller tummarna för oss nu
  • Mandy1
    Nawifa skrev 2014-11-26 21:58:56 följande:

Trodde aldrig jag skulle ens kolla in i en sån här tråd men nu sitter jag här och både jag och mannen börjar planera inför en fyra. Vi har tre barn tillsammans. Första två skiljer det 23 månader mellan och nu känner vi att vi vill ha ett syskon nära i ålder med vår lilla tjej som nu är 7 månader. Det jag tycker känns lite jobbigt är vad omgivningen kommer säga, och jobbet, men dom kan ju inte få avgöra hur många barn vi ska ha..

Har också funderat på detta med omgivningen! Men helt ärligt så är det ert val och ingen annans! Välkommen
  • Mandy1

Nu har hoppet gått upp inför BIM (bim-4 idag) tog detta och det är inte ens morgonurin. Men man hör ju om spökstreck hela tiden. Har ladat upp med ett clearblue. Är så nervös att det ska vara blankt... Men visst ser det hoppfullt ut?

• Mandy1

Jag är nog gravid! Fått positivt på 4tester idag. Svagt men helt synligt och är på bim-4 så känns normalt!

• Mandy1

RFSU tidig, bröt upp då Stickan lagt sig på sne i plasthöljet

• Mandy1
    lovley00 skrev 2014-11-28 23:04:35 följande:
    Denna ser jag men dom andra två syns inge bra på min telefon.. Ska man våga säga grattis?
    Nej de andra två är svaga och laddar man upp på FL. Blir bilderna ännu sämre. Jag är rätt säker på att jag är gravid. Ska ta ett digitalt på söndag morgon tänkte jag.
  • Mandy1
    Carolaj83 skrev 2014-11-29 23:00:54 följande:

Vill gärna vara med er. Fick mitt tredje missfall och hunnit med ett försök efter det. Nu har jag äl denna vecka*nervöst*

Mina barn är födda 06, 08 och 12

Välkommen
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?