• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • zandraa4848
    Fyraprinsar skrev 2015-01-08 12:02:34 följande:
    Hej:) hänger gärna på här trots att vi försöker baka ett 5:e barn. Jobbigt för dig med blödning. Jag blödde och bebisen mådde bra! Denna gång släppte hon tyvärr men då hade jag super ont i magen! Man känner att det är något. Nu väntar jag på mens för att kroppen ska vara igång igen. Ska på ul idag och får mina hcg värden. Tänk vad man tänker bebis hela tiden! Jag blir tokig! Håller tummar för dig!
    De e jobbigt de här med blödningar nu verkar de som att de inte är nått och att jag e gravid har inte gjort ett vul utan bara vanligt ul. Så dom såg bara att livmodern e förstorad så som den skall vara i vecka 6.

Men jag har inte haft ont eller någon större blödning och känner mig gravid.

Så nu håller jag tummarna för dig med :)
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-01-08 00:03:49 följande:

Jag har bokat tid hos Bm för att plocka ut spiralen. Så på tisdag åker den ut. Yyeeyyy. Illa att det inte fanns vid innan dess. Men men. Sen hoppas jag på att fånga ägglossningen direkt Haha. Hoppas kan man ju göra

Så spännande hoppas du får plus fort. :)
  • sweetheart80

Spännande och hoppas ni alla får ett plus snart. Jag kom precis på att jag måste lägga av med min adhd medicin när jag blir gravid. Haha. Spännande. Fast jag har ju klarat 3grav utan den innan då jag inte visste att jag hade adhd. Har 2hörselskadade barn var av en har adhd och minsta är starkt misstänkt så kommer bli lite annat än bara gravid hormonerna Haha. Längtar tills tisdag när paraplyet åketr ut. Sen hoppas jag allt jag kan att vi prickar första ägget

• lovley00
    zandraa4848 skrev 2015-01-10 12:12:44 följande:
    Håller tummarna för dig och hoppas att du får plus.

Använder du ÄL-test?
    Okej va skönt men du kan ju göra graviditets tester så länge dom fortsätter vara positiva så är du gravid utan tvekan :)

Ja jag använder tester men har ganska bra koll på min kropp nu efter MA så testar men inte lika ordentligt som tidigare. Min mens hoppar mellan 28-31 dagar så därför inte helt 100 på när exakta äl är men vi ser till att vi myser extra länge bara :) haha
  • Tyavanin

Hej på er!

Jag hoppar in här, är gravid med mitt tredje, plussade för två dagar sen, men har en 9årig bonus som jag räknar som min med :)

Detta blir min och min mans första gemensamma, och var helt oplanerad. Min man är chockad just nu. Jag vill behålla. Vi är 30 och 31 år och våra barn är 9,6 och 5 år så känner att varför inte nu? :)

• sweetheart80
    Tyavanin skrev 2015-01-10 13:23:59 följande:

Hej på er!

Jag hoppar in här, är gravid med mitt tredje, plussade för två dagar sen, men har en 9årig bonus som jag räknar som min med :)

Detta blir min och min mans första gemensamma, och var helt oplanerad. Min man är chockad just nu. Jag vill behålla. Vi är 30 och 31 år och våra barn är 9,6 och 5 år så känner att varför inte nu? :)

Grattis till plusset. Vid roligt. Klart han blir chockad dom brukar bli ett Haha. Barn kommer till när de vill och inte när man planerar har jag fått erfara. Så det är ju absolut meningen att ni ska ha en liten bebis ju
  • Tyavanin
    sweetheart80 skrev 2015-01-10 14:12:32 följande:
    Grattis till plusset. Vid roligt. Klart han blir chockad dom brukar bli ett Haha. Barn kommer till när de vill och inte när man planerar har jag fått erfara. Så det är ju absolut meningen att ni ska ha en liten bebis ju
    Tack för dina uppmuntrande ord :)

Mina två tjejer som är 5 och 6 bor hos oss på heltid, och det var varit riktigt tufft i perioder, framförallt de senaste månaderna. Mycket bråk mellan tjejerna (betydligt mer än normalt) vilket gjort min man lite avskräckt. Men mycket hinner ju hända på 9 månader känner jag. då har min stora dotter börjat skolan och min lilla har möjlighet att få vara hemma mer med lillasyskon. Jag ser verkligen fram emot detta och jag hoppas att min man känner annorlunda snart
  • sweetheart80
    Tyavanin skrev 2015-01-10 14:26:34 följande:

Tack för dina uppmuntrande ord :)

Mina två tjejer som är 5 och 6 bor hos oss på heltid, och det var varit riktigt tufft i perioder, framförallt de senaste månaderna. Mycket bråk mellan tjejerna (betydligt mer än normalt) vilket gjort min man lite avskräckt. Men mycket hinner ju hända på 9 månader känner jag. då har min stora dotter börjat skolan och min lilla har möjlighet att få vara hemma mer med lillasyskon. Jag ser verkligen fram emot detta och jag hoppas att min man känner annorlunda snart

Mina barn har oftast glorian vid knäna Haha. Och jag va ensam med dom ett tag då jag skiljde mig från deras pappa och jag har då många gånger hållit mitt från skratt och gått ner och fixat tvätten i källaren lite väl länge tills de upptäcker att jag är borta och lyckas hitta mig. Så jag har funderat ett antal gånger om det blir en nr 4Haha. Min sambo har inga barn så han är mer spänd än ja inför detta men nu börjar jag typ prata press på mina ägg Haha. Jag har blitt gravid på direkten innan och även med ppiller så jag hoppas ju att du inte tar för lång tid Haha
  • Staffelove

Zandraa4848/ om man fått MF så kan man få negstivt utslag på gravtest men vet inte hur lång tid efter en blödning det kommer. Hur mår du? Hur går det med blödningarna?

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?