• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lovley00

Osäker på min äl denna månad då testerna tog slut och orkade köpa nya så vi har kört på känn. Har förut haft rejäla äl smärtor men inte denna gång hade bara lite små värk. Denna gång är min sista försök innan min mammapeng räknas om dottern blir 1år o 9mån i feb. Har inte hoppet med mig denna gång.!

• Carolaj83

För mig går det segt. Är nu på fjärde försöket efter missfall, Älgön på sön tror jag. Kör på Älgön test

• zandraa4848

De va ett missfall :'(

Så nu tar vi nya tag och hoppas på att de tar sig snart har de inte gjort de till mars så tar vi en paus vi vill inte ha ett december barn. ;)

Men typiskt nog såg dom att jag har ägglossning i morgon typ och min man jobbar helg i Norge vilket typ aldrig händer annars......

• lovley00
    zandraa4848 skrev 2015-01-21 17:27:00 följande:

De va ett missfall :'(

Så nu tar vi nya tag och hoppas på att de tar sig snart har de inte gjort de till mars så tar vi en paus vi vill inte ha ett december barn. ;)

Men typiskt nog såg dom att jag har ägglossning i morgon typ och min man jobbar helg i Norge vilket typ aldrig händer annars......

Nej va tråkigt :( beklagar. som sagt nya tag men typiskt att din man är borta då.
  • Vanilla ice queen

Hej! Får man vara med här? Planerar mitt 4e och sambons första barn. Vart gravid i november men fick tyvärr veta att det var ett MA så jag skrapades för en dryg vecka sedan. Så sorgligt att nästan vara i vecka 12 och behöva börja om. Men nu är det nya tag som gäller.

• lovley00
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-21 23:12:53 följande:

Hej! Får man vara med här? Planerar mitt 4e och sambons första barn. Vart gravid i november men fick tyvärr veta att det var ett MA så jag skrapades för en dryg vecka sedan. Så sorgligt att nästan vara i vecka 12 och behöva börja om. Men nu är det nya tag som gäller.

Välkommen :)

råkade i höstas ut för samma :( det var riktigt ledsamt och känslomässigt jobbigt så förstår precis.!
  • Vanilla ice queen
    lovley00 skrev 2015-01-22 19:37:36 följande:
    Välkommen :)

råkade i höstas ut för samma :( det var riktigt ledsamt och känslomässigt jobbigt så förstår precis.!
    Tack! Hur har det gått för dig efteråt? Har mensen och äl blivit regelbunden direkt efteråt? Vi vill så gärna bli gravida på en gång igen. Min käre sambo kom hem med folsyra och zink till oss i förrgår så hoppas att det ger effekt
  • lovley00
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-23 01:53:08 följande:
    Tack! Hur har det gått för dig efteråt? Har mensen och äl blivit regelbunden direkt efteråt? Vi vill så gärna bli gravida på en gång igen. Min käre sambo kom hem med folsyra och zink till oss i förrgår så hoppas att det ger effekt smile1.gif
    Jag skrapades inte utan fick tabletter och allt kom inte ut så tillbaka igen och ytligare en gång men efter det när kroppen stött ut allt så vart äl och mens regelbundet ja eller så som min var innan mellan 28-31 dagar.
  • lovley00
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-23 01:53:08 följande:
    Tack! Hur har det gått för dig efteråt? Har mensen och äl blivit regelbunden direkt efteråt? Vi vill så gärna bli gravida på en gång igen. Min käre sambo kom hem med folsyra och zink till oss i förrgår så hoppas att det ger effekt smile1.gif
    Köp äl-tester och testa.
  • Vanilla ice queen
    lovley00 skrev 2015-01-23 20:01:18 följande:
    Köp äl-tester och testa.
    Jag känner av min ägglossning väldigt tydligt (behöver tom alvedon ibland). Men nu går man ju bara och väntar på det
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?