• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Malvik

Mina pojkar är födda 99,01, 06 och 07. Är själv 33 år och jobbar som sjuksköterska. Var endast 17 när jag fick min äldsta. Är på första försöket nu med min man som jag är gift med sedan ett år tillbaka. Vi träffades för tre pr sedan och han är min själsfrände. Han har inga egna barn innan och är yngre än mig.

Skulle haft mens 25/9 men inget tecken på mens än. Senaste testet var idag och fortfarande skrämmande negativt. bara att vänta och hoppas mensen kommer snart så man kan börja om...

• zandraa4848

Håller tummarna för dig och att de kommer ett plus snart.

Själv har jag Bim på tisdag och hel huvudet fullt med hjärnspöken mest för att jag vill så hörn säker men hoppas ändå ;p

Det e vårat första försök oxå :)

Jag vill verkligen ha en stor familj som jag hoppas skall håll ihop. Jag har själv dårlig relation med min familj och en syster bara men avundas stora syskonskaror som håller ihop och umgås. Vill verkligen ge mina barn den gemenskapen som de innebär.

Självklart km man finna den med en liten familj med :)

Va roligt att vi börjar bli några stycken så roligt att följas nu fram till plus och sen även fram till bf.

• lovley00

Spännande håller tummarna att ni alla får plus snart. Själv har jag återbesök på gyn på torsdag efter MF

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 13:42:18 följande:

Bim imorgon spännande ;)

Tänker du test i morgon?
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-09-29 16:56:16 följande:
    Tänker du test i morgon? smile3.gif
    Jag har inte bestämt mig än men kommer inte mensen så blir de mot i övermorgon på morgon urinen

När har du Bim?
  • zandraa4848
    lovley00 skrev 2014-09-29 16:30:53 följande:

Spännande håller tummarna att ni alla får plus snart. Själv har jag återbesök på gyn på torsdag efter MF

Håller tummarna för dig med :)
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 19:28:52 följande:
    Jag har inte bestämt mig än men kommer inte mensen så blir de mot i övermorgon på morgon urinen smile1.gif

När har du Bim?
    Jag hade ju BIM 25/9, så jag är på BIM+4...
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-09-29 20:33:31 följande:
    Jag hade ju BIM 25/9, så jag är på BIM+4... smile4.gif
    Ja så va de och fortfarande negativt...

Hoppas verkligen att du får ett plus snart. Har du provat olika test?

Vilket e de bästa testet?

Provade Apotekets sist men jag va tidigt ute då :/
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 21:41:22 följande:
    Ja så va de och fortfarande negativt...

Hoppas verkligen att du får ett plus snart. Har du provat olika test?

Vilket e de bästa testet?

Provade Apotekets sist men jag va tidigt ute då :/
    Ja, provat graviditetskollen, Apoteket, CB och ett från jobbet... Fick ett svagt svagt pos för en vecka sen som visade sig vara någon form av spökstreck eller vad de kallar det...:-/
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?