• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • kokos

Välkommen lillabambi

Alltså idag går jag och köper nytt test. Börjar få molvärk i armhålorna ner mot brösten och det har jag haft med alla 3... Frågan är om det visar redan eller om det är sviterna efter minipiller :-/

• Muffins81
    lillabambi skrev 2014-10-22 09:05:29 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här ?

Jag har tre barn födda 06,10 &12 sa efter 12 an att nu var vi klara men både jag och mannen är lite sugna på en 4 men inte helt hundra, vi har inte helt bestämt oss men är galet sugna ;)

Välkommen!

Kokos: Håller tummarna!!
  • Malvik

Välkommen "lillabambi"!

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar????

• Muffins81
    Malvik skrev 2014-10-22 17:53:14 följande:

Välkommen "lillabambi"!

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar????

Känner igen mig! Förra gången (gångn före att det "tog sig") gjorde jag nog v med minst tio gravtest. Testade från BIM-8 eller nåt. Denna gången hade jag inga test hemma men lyckades ändå pila iväg och köpa ett på BIM-3 eller nåt. Så svårt att låta bli!
  • zandraa4848
    lillabambi skrev 2014-10-22 09:05:29 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här ?

Jag har tre barn födda 06,10 &12 sa efter 12 an att nu var vi klara men både jag och mannen är lite sugna på en 4 men inte helt hundra, vi har inte helt bestämt oss men är galet sugna ;)

Välkommen :)
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-10-22 17:53:14 följande:

Välkommen "lillabambi"! smile1.gif

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar???? smile5.gif

Förstår precis vad du menar denna väntan e hemsk!!

Har känt lite molnande nästa mini mensvärk

Håller arna för dig och hoppas att du orkar hålla dig och att du får ett plus denna gången :)
  • kokos

Nytt test taget som visar negativt. Fortsatt molvärk och öm i armhålorna :-/ waaaah! Om bara den förbaskade mensen kunde komma om den nu ska det! Irriterande!

Jag är lite av ett kontrollfreak Vill verkligen veta min BIM.... Vad gör jag nu? Testar med ältest eller?

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?