• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • zandraa4848
    kokos skrev 2014-10-19 13:46:14 följande:

Hmm blir snart tokig... Har ilningar i underlivet både igår och idag plus molvärk. Dessutom minns jag inte mina första tecknen på graviditet smile1.gif

Håller tummarna mina inte heller mina första tecken dessutom har dom varit olika alla tre gångerna innan.
  • zandraa4848

Hattar just nu att min man jobbar i Norge!!!!

Har inte kollat med ÄL test men jag borde haft ÄL i onsdags. Så vi jobbade på sex både söndag innan han åkte och sen när han kom hem på torsdag natt. Så nu hoppas jag att de tar sig trots allt :/

• Malvik

Nu år vi hemkomna efter en underbar vecka på Gran Canaria. Jag tror att jag hade ÄL den 15-16 och prickade in det ganska bra. Det jag blir lite fundersam över är att jag idag fick en ljus ljust färgad flytning idag som hållt i sig hela dagen nästan. känner ju inte min kropp så väl efter sju år med hormonspiral... I alla fall så ska jag försöka vara tålmodig till den 1/11 som i sådant fall borde vara BIM +2.

• Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-19 18:53:32 följande:

Malvik/ håller timmarna för att det var en Nidblödning:)

Det är ju ytterst sällsynt så det skulle jag inte tippa på... blir mer orolig att det kanske inte var ÄL jag kände i ons-Tors och att kroppen inte riktigt kommit igång efter spiralen. Men som sagt, tids nog får vi veta...
  • Staffelove

Malvik/ jag har haft det vid alla mina graviditeter utom denna. Har varit som ljus rosa/ beigt lite slemmigt som en flytning och sedan inget mera:)

• Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-19 19:15:54 följande:

Malvik/ jag har haft det vid alla mina graviditeter utom denna. Har varit som ljus rosa/ beigt lite slemmigt som en flytning och sedan inget mera:)

Ja, precis... Lite svagt beigeaktigt till färgen. Jag har aldrig haft det av mina fyra grav och eftersom jag läst att det ska vara väldigt ovanligt år det inget jag hoppas på, men om du haft det 3 av 3 så höjdes ju statistiken! kanske att jag hoppas lite ändå...
  • lillabambi

Hej!

Får jag hoppa in här ?

Jag har tre barn födda 06,10 &12 sa efter 12 an att nu var vi klara men både jag och mannen är lite sugna på en 4 men inte helt hundra, vi har inte helt bestämt oss men är galet sugna ;)

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?