• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-15 10:57:17 följande:

Dagens Rfsu Test, jag är Gravid. Äl testen gjorde susen;) phpEkU6Jr65562.jpg

Åh!!! Stort grattis från gran Canaria!
  • lovley00
    Staffelove skrev 2014-10-15 11:57:17 följande:

Dagens Rfsu Test, jag är Gravid. Äl testen gjorde susen;) phpEkU6Jr65562.jpg

Grattis va härligt :)

Här har första mensen sen MF kommit, ledsamt men ändå jätte skönt för nu är kroppen tillbaka så kör äl-tester sen och hoppas på plus i nov :)
  • Staffelove

Lovley00- tråkigt med mensen men då vet du att ni kan börja försöka igen. Håller tummarna för att du snart får ditt plus.

• Mima

Hej allihop!

Det här var en tråd för mig. Ser att ni har skrivit ett tag, men hoppar gärna in om det går bra?

Jag är 26 år och min sambo 27 år. Vi har tre pojkar födda 08,10&12. Vi kände oss klara, men när min kära sambo tog upp ämnet igen så kände vi att vi inte var riktigt klara.

Fick mens i måndags så till nästa äl är vi inne på andra försöket. Funderar faktiskt på att köpa hem äl-tester. Ni som kört med äl-test, har ni köpt från testlagret eller finns det nått annat ni rekommenderar?

• Staffelove

Jag rekommenderar cb gladgubbe gick inte att misstolka, blev gravid på första försöket med dom;) började testa mig dagen efter mensen fram tills jag fick Äl ,Lycka till

• Mima
    Staffelove skrev 2014-10-16 19:26:01 följande:

Jag rekommenderar cb gladgubbe gick inte att misstolka, blev gravid på första försöket med dom;) började testa mig dagen efter mensen fram tills jag fick Äl ,Lycka till

Tack för tipset :)
  • kokos
    Staffelove skrev 2014-10-15 14:46:23 följande:

Kokos- Jag använde cb så bra, kunde inte misstolkas och så vet man när äl är över jag har haft jätte konstiga Mensar innan på tid och otid. Det funkade för mig i allafall:)

Ja ska köpa ett på skoj Tycker jag har lite molvärk till och från men det kan ju bero på allt möjligt. Mens på väg kanske, äl eller vad som. Så dumt när jag inte hade mens medan jag åt exlutena...
  • Muffins81

Jag hann också använda cb digitala ältest två gånger (andra gången tog det sig). Tycker de är superbra, så tydliga.

Vi har barn födda 07,08 och 11...samt förhoppningsvis en som kommer i juni 2015. Mår som vanligt men känner mig väldigt trött, fast å andra sidan brukar jag vara trött jämt.

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?