• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-01 08:49:51 följande:

Malvik- du kanske borde kontakta gyn igen om inte mensen kommer igång och gör ett gravtest för säkerhets skull ibland kan man ju blöda lite smått i början.

Jag ringde gyn igen i morse och fick en tid idag kl 13. Läkaren gjorde ett VUL och såg en tjock slemhinna, han sa att det är för tidigt för att se om det var en graviditet eller inte. Slemhinnan var dock inte så pass tjock att det skulle vara dags för mens.. Den var 10 mm tjock och den ska vara ca 15 när det blir mens. Han tyckte att jag skulle göra ett nytt test om några dagar igen. Jag blev alltså inte klokare av det besöket...*suck*
  • Staffelove

Malvik- då finns det en chans att det är en graviditet håller tummarna för det. Du går ta ett nytt test i helgen:)

• zandraa4848

Ja förstår din frustartion och håller tummarna för att det fortfarande kan finnas en chans.

Det e ju ändå skönt att kolla upp allt. Så hoppas du får ett besked snart :)

• Muffins81

Malvik: Håller tummarna!!

Jag har använt ägglossningstest från Clearblue förra månaden och denna, de är väldigt tydliga. Jag använde de med ett "fönster", finns ett dubbelt också tror jag. Om man inte har ngn LH-ökning får man bara en rund ring i fönstret, om testet däremot känner av LH-hormonet syns en glad gubbe. Dock vete 17 om jag skall fortsätta testa med ältest, blir mest stressad. Denna cykeln, dvs förra helgen när jag förhoppningsvis hade äl, fick jag glad gubbe flera dagar i sträck. Skumt.

• Staffelove

7 dagar efter Mens dök detta upp så nu blir det mys i helgen ???? Trevlig helg på er

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-10-01 10:18:29 följande:

Nu kom mensen :(

Men men får göra ett nytt försök nu :)

Vad trist...

Jag kan trösta dig med att min mens också kom - igår! Med besked dessutom! det känns skönt faktiskt konstigt nog, tycker inte om att inte ha kontroll över min egen kropp. Nästa BIM blir ca 30 okt-1 nov, ökar på 2 dagar på cykeln eftersom den här var så lång, men jag har alltid tidigare haft 28 dgr.

Nu kan jag ha fredagsmys och dricka vin med gott samvete !
  • kokos

Hej hej.

Någon som vet hur lång tid det tar efter minipiller innan mensen kommer?? Hade hoppats på en blödning innan mannen kommer hem

Trevlig helg!

• zandraa4848

Ååå en glad gubbe mys på ordentligt nu så håller jag tummarna ;)

Ja då får vi satsa på nästa månad ihop jag har ÄL runt 15-16 nånting och Bim i slutet av nästa månad oxå :)

Nu skall jag på 50år middag och kan med gott samvete dricka vin iaf :)

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?