• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • zandraa4848

Roligt att vi blir fler :)

Tog ett test idag då mina hjärnspöken kickade in ;)

Men de va negativt :(

Hoppas att de va för att jag testade förtidigt har Bim på tisdag först så hoppas lite men misstänker att vi får hoppas på nästa ägglossning.

• Malvik

Jag har redan fyra barn och planerar ett femte, tyvärr finns inte så många sådana trådar så jag kan kanske få vara med här i stället?

• kokos

Jag har 14 månader mellan mina första. De har sådan glädje av varandra men visst bråkar de också Tar det sig på första försöket blir det 16-17 mån mellan denna gången. Det blir sista för oss också om man inte råkar bli av misstag senare Vore skoj med en tjej efter tre grabbar men det blir säkert ännu en prins )

• lovley00

Började med äl-test i veckan även fast jag fortfarande har småblödning sen MF och fick positivt iförrgår och igår men inte idag så hoppas att det var äl men kanske för nära MF.

• zandraa4848

Oj 5 de lät spännande :) du e välkommen här :)

Ja jag håller med vill inte vänta nu vill börja räkna ner nu istället....

Hoppas fortfarande på att mensen uteblir näst vecka men de e väl optimistiskt ;)

Hade varit super kul med en pojk denna gången hade varit sååå mysigt nu efter tjejerna <3

• Muffins81

Hänger gärna på här med om jag får! Har en 07:a, 08:a och en 11:a. BIM runt 12/10 har jag för mig, precis haft äl men missade nog chansen en aning pga maken var borta. Vi får väl se. Detta är iallafall tredje försöket. Spännande värre.

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?