• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • lovley00

Min mens ska om nu äl-testet stämmer komma på torsdag, det blir min första mens sen missfallet. Känner spänningar i brösten och har lite ont i magen.

• kokos

Hur går det för er??

Här väntar jag fortfarande på mens men den lyser med sin frånvaro....
    Trodde den skulle komma så fort jag inte tog minipillren men så vart det inte Obestämd

• Staffelove

Hur går det för er tjejer har BIM den 22/10 är på dag 5 efter ägglossning fick gladgubbe 2 dagar och ingen gubbe på söndagen. Tycker det har varit bra med dessa tester och tänker fortsätta med det tills det blir ett plus????

• lovley00

Har bim idag eller i morgon om nu äl-testet, stämmer och ingen mens men vågar inte testa. Kan spöka då detta ska vara första mensen efter MF.

Usch jätte nervös.

• lovley00
    Staffelove skrev 2014-10-09 10:07:03 följande:

Lovley00- åh håller tummarna vad duktig du är som kan hålla dig ifrån att testa

Det är bara för jag är så rädd för negativt, har testat förut på bim och varje gång man testar så blir man lika besviken när det är negativt. Lever lite på hoppet just nu ;)
  • lovley00

Fick precis ett utbrott på vårt försäkringsbolag då dom klantar sig gång på gång hmmm frågan är grovt sen pms eller gravidhormoner..!

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?