• zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

• Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • kokos

Men hur ofta ska man testa då? Hmm stod i affären och tittade på dom men köpte inte

• Staffelove

Kokos/ jag började Testa från mensens sista dag fram tills Äl nu kom min Äl på dag 8 och två dagar framåt och på 3 dagen hade ägget släppt för då blev det ingen glad gubbe:)

• kokos

Just det jag inte kan eftersom jag hade mens för 4 månader sedan testade du varje dag? Blir galen! Känner molvärk hela tiden :-/

• Staffelove

Kokos/ ja jag gjorde det :) Molvärken kan ju vara positiv har du tagit grav test ännu?

• kokos
    Staffelove skrev 2014-10-17 11:06:49 följande:

Kokos/ ja jag gjorde det :) Molvärken kan ju vara positiv har du tagit grav test ännu?

Ja testade idag men det hade inte visat sig än ändå. Ville bara vara på säkra sidan två och en halv vecka sedan jag slutade med piller och i måndags var första gången vi mös sedan pillerstoppet

Den som lever får se
  • Muffins81

Mima: Välkommen! Jag köpte mina ältest på apotea har jag för mig, clearblue digitalt. Annars har jag även köpt vanliga stickor ifrån testlagret.

• zandraa4848

Ja jag skall oxå prova de om de inte blir nått nu.

Hade ÄL i onsdags och min man kom hem i natt så då körde vi hoppas hoppas hoppas att de tar sig vill så gärna :/

• Mima
    Muffins81 skrev 2014-10-17 14:46:52 följande:

Mima: Välkommen! smile1.gif Jag köpte mina ältest på apotea har jag för mig, clearblue digitalt. Annars har jag även köpt vanliga stickor ifrån testlagret. smile1.gif

Tack så mycket :)
  • kokos

Hmm blir snart tokig... Har ilningar i underlivet både igår och idag plus molvärk. Dessutom minns jag inte mina första tecknen på graviditet

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?