• Malvik

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Jag har redan fyra barn och planerar ett femte, tyvärr finns inte så många sådana trådar så jag kan kanske få vara med här i stället?

• Malvik

Mina pojkar är födda 99,01, 06 och 07. Är själv 33 år och jobbar som sjuksköterska. Var endast 17 när jag fick min äldsta. Är på första försöket nu med min man som jag är gift med sedan ett år tillbaka. Vi träffades för tre pr sedan och han är min själsfrände. Han har inga egna barn innan och är yngre än mig.

Skulle haft mens 25/9 men inget tecken på mens än. Senaste testet var idag och fortfarande skrämmande negativt. bara att vänta och hoppas mensen kommer snart så man kan börja om...

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 13:42:18 följande:

Bim imorgon spännande ;)

Tänker du test i morgon?
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 19:28:52 följande:
    Jag har inte bestämt mig än men kommer inte mensen så blir de mot i övermorgon på morgon urinen smile1.gif

När har du Bim?
    Jag hade ju BIM 25/9, så jag är på BIM+4...
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 21:41:22 följande:
    Ja så va de och fortfarande negativt...

Hoppas verkligen att du får ett plus snart. Har du provat olika test?

Vilket e de bästa testet?

Provade Apotekets sist men jag va tidigt ute då :/
    Ja, provat graviditetskollen, Apoteket, CB och ett från jobbet... Fick ett svagt svagt pos för en vecka sen som visade sig vara någon form av spökstreck eller vad de kallar det...:-/
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-30 07:11:39 följande:
    Gud va frustrerande att inte få nått svar. Att inte veta. Får man ett riktigt negativt svar med mens och allt så kan man iaf släppa den månaden och satsa på nästa.

Måste verkligen vara frustrerande som sagt och hoppas verkligen att du får ett svar snart och förhoppningsvis ett plus :)