• Malvik

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Jag har redan fyra barn och planerar ett femte, tyvärr finns inte så många sådana trådar så jag kan kanske få vara med här i stället?

• Malvik

Mina pojkar är födda 99,01, 06 och 07. Är själv 33 år och jobbar som sjuksköterska. Var endast 17 när jag fick min äldsta. Är på första försöket nu med min man som jag är gift med sedan ett år tillbaka. Vi träffades för tre pr sedan och han är min själsfrände. Han har inga egna barn innan och är yngre än mig.

Skulle haft mens 25/9 men inget tecken på mens än. Senaste testet var idag och fortfarande skrämmande negativt. bara att vänta och hoppas mensen kommer snart så man kan börja om...

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 13:42:18 följande:

Bim imorgon spännande ;)

Tänker du test i morgon?
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 19:28:52 följande:
    Jag har inte bestämt mig än men kommer inte mensen så blir de mot i övermorgon på morgon urinen smile1.gif

När har du Bim?
    Jag hade ju BIM 25/9, så jag är på BIM+4...
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-29 21:41:22 följande:
    Ja så va de och fortfarande negativt...

Hoppas verkligen att du får ett plus snart. Har du provat olika test?

Vilket e de bästa testet?

Provade Apotekets sist men jag va tidigt ute då :/
    Ja, provat graviditetskollen, Apoteket, CB och ett från jobbet... Fick ett svagt svagt pos för en vecka sen som visade sig vara någon form av spökstreck eller vad de kallar det...:-/
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-30 07:11:39 följande:
    Gud va frustrerande att inte få nått svar. Att inte veta. Får man ett riktigt negativt svar med mens och allt så kan man iaf släppa den månaden och satsa på nästa.

Måste verkligen vara frustrerande som sagt och hoppas verkligen att du får ett svar snart och förhoppningsvis ett plus :)
    Ja, det är verkligen frustrerande... Har haft spiral under sju års tid men innan det så har jag känt kroppen till punkt och pricka och den har alltid fungerat "felfritt". Visserligen är jag några år äldre nu, men tycker det ändå är konstigt med tanke på att jag nästan är helt säker på att jag hade ÄL den 11/9.

Ringde till en provat gynmott nu på morgonen och bokade in en tid på torsdag. Vet att det kan vara "normalt" att kroppen spelar sig ett spratt, men eftersom jag haft spiral sålänge så känns det skönt att få klarhet i att allt står rätt till.
  • Malvik

Fick avboka tiden, jag fick min mens två timmar efter samtalet! så skönt! Nu kan vi blicka framåt igen!

• Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-09-30 15:47:27 följande:
    Haha gott att löste sig :)

Sitter här och väntar eller inte väntar på min mens med som trevligt nog lyser med sin frånvaro än så länge :)

Blir test imorgon bitti om inte läget ändrats tills dess :)
    Hur har det gått för dig?

Hör vet jag inte vad som händer, blödde lite i går fm och trodde det var mensen men hela em, kvällen och nu på morgonen så blöder jag ingenting?!
  • Malvik
    Staffelove skrev 2014-10-01 08:49:51 följande:

Malvik- du kanske borde kontakta gyn igen om inte mensen kommer igång och gör ett gravtest för säkerhets skull ibland kan man ju blöda lite smått i början.

Jag ringde gyn igen i morse och fick en tid idag kl 13. Läkaren gjorde ett VUL och såg en tjock slemhinna, han sa att det är för tidigt för att se om det var en graviditet eller inte. Slemhinnan var dock inte så pass tjock att det skulle vara dags för mens.. Den var 10 mm tjock och den ska vara ca 15 när det blir mens. Han tyckte att jag skulle göra ett nytt test om några dagar igen. Jag blev alltså inte klokare av det besöket...*suck*
  • Malvik
    zandraa4848 skrev 2014-10-01 10:18:29 följande:

Nu kom mensen :(

Men men får göra ett nytt försök nu :)

Vad trist...

Jag kan trösta dig med att min mens också kom - igår! Med besked dessutom! det känns skönt faktiskt konstigt nog, tycker inte om att inte ha kontroll över min egen kropp. Nästa BIM blir ca 30 okt-1 nov, ökar på 2 dagar på cykeln eftersom den här var så lång, men jag har alltid tidigare haft 28 dgr.

Nu kan jag ha fredagsmys och dricka vin med gott samvete !
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?