nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Jag har redan fyra barn och planerar ett femte, tyvärr finns inte så många sådana trådar så jag kan kanske få vara med här i stället?
Jag har redan fyra barn och planerar ett femte, tyvärr finns inte så många sådana trådar så jag kan kanske få vara med här i stället?
Mina pojkar är födda 99,01, 06 och 07. Är själv 33 år och jobbar som sjuksköterska. Var endast 17 när jag fick min äldsta. Är på första försöket nu med min man som jag är gift med sedan ett år tillbaka. Vi träffades för tre pr sedan och han är min själsfrände. Han har inga egna barn innan och är yngre än mig.
Skulle haft mens 25/9 men inget tecken på mens än. Senaste testet var idag och fortfarande skrämmande negativt. bara att vänta och hoppas mensen kommer snart så man kan börja om...
Bim imorgon spännande ;)
Fick avboka tiden, jag fick min mens två timmar efter samtalet! så skönt! Nu kan vi blicka framåt igen!
Malvik- du kanske borde kontakta gyn igen om inte mensen kommer igång och gör ett gravtest för säkerhets skull ibland kan man ju blöda lite smått i början.
Nu kom mensen :(
Men men får göra ett nytt försök nu :)