• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Elake
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 17:02:29 följande:
    Jag tror att "sjuklövern" i mindre utsträckning attraherar rasister än SD, milt uttryckt.

Hur tycker du att din inställning rimmar med SD:s s k nolltoleransarbete mot rasism?
    Det är för att såna som du, och majoriteten ständigt basunerar ut att SD vill slänga ut alla invandrare, när det inte är sant. Men eftersom att rasister inte har alla hästar i lådan är det förståeligt att de går på erat skitsnack. Dock ger det oss röster så det är ju inte fel.

Och angående nolltoleransen förstår jag inte vad som skulle vara konflikten där?
    Nolltoleransen omfattar partiföreträdar, inte personer som går och röstar. Så enkelt var det att besvara det.
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-26 12:57:22 följande:
    Ja, men det var inte det stycket ni skulle kommentera. Nu har ni chansen, ni från 7-klövern, att på riktigt ta avstånd från dessa elementen som faktiskt förekommer inom islam, som vill sära på män och kvinnor. Var så goda att visa att ni inte är hycklare och faktiskt föraktar detta synsätt mot människor.
    Ska vi kommentera artikeln eller inte? Annars borde avpixlat eller exponerat ha en version med SD-godkänt material... Så vet vi vad som får kommenteras. 
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-26 13:44:25 följande:

Förstår inte vad det har med saken att göra.

jag efterfrågade avståndstagande från vissa element inom islam som förespråkar en sjuk kvinnosyn. Inget snack om islamofobi

Det finns fler alternativ än att vara islamofob och att acceptera precis allt som varje enskild muslim gör. 
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-26 13:45:17 följande:

Men än så länge visar avsaknaden utav dessa avståndstaganden sin bittra sida då ingen här än så länge tagit avstånd från detta. Skrämmande är vad det är.

Du menar förutom:
    "Vidrigt!"
    "Man kan känna avsky mot en förkastlig kvinnosyn utan att för den delen vara islamofob."
     (sensitiveguy)

Plus jag som har tagit avstånd från förkastlig kvinnosyn nu, när jag är inloggad. 
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-26 13:58:46 följande:
    Ja, kan du se någonstans i denna tråden att personerna tagit avstånd från det jag länkade till? Nej, jag kan inte se det någonstans ännu. Väntar fortfarande på att "Nihka" och resten i hennes kartell ska visa avståndstagande nu. Men det lyser med sin frånvaro, illavarslande om du frågar mig.
    Sensitiveguy gjorde det. Fast det har jag redan skrivit flera gånger, men eftersom att du har missat det gång på gång tidigare i tråden så antar jag att jag behöver upprepa det ännu fler gånger. 

Förlåt att jag inte svarade kl 13 på dagen. Jag har tyvärr en sysselsättning om dagarna, och kan inte svara förrän jag kommer hem på kvällen. 
  • Biffus
    Svt skrev 2014-11-26 14:46:42 följande:
    Jo,jag vet. Jag har ju redan presenterat den statistiken. Läste du den? Men då är vi iaf klara med att förorter och kommuner är olika saker och frågan är ju då om du verkligen bor i en av de tre mest invandrartäta kommuner?
    Svar ja. Jag bor antingen i Haparanda, Södertälje eller Botkyrka. Går ej närmare på exakt var, eftersom att jag vill slippa arga sverigedemokrater utanför mitt fönster. 
  • Biffus
    Svt skrev 2014-11-26 14:48:41 följande:
    Mmm, säger hen som bygger sin världsbild på sina känslor. Kanon.
    Fast det gör jag inte. Jag bygger min världsbild på fakta. Det är därför jag kan backa upp mina påståenden. Något som jag aldrig har sett en SD:are göra. 
  • Biffus
    Svt skrev 2014-11-26 15:03:58 följande:
    Människa, ska du verkligen spamma sönder forumet med samma citerade inlägg på varje sida? Gör signatur av den?
    Förslagsvis vill FDFMGA ha ett svar. 
  • Biffus
    Anghammarad skrev 2014-11-26 15:09:50 följande:
    Jag skulle jag gärna vilja se er berätta vad ni tycker om att SD är sprunget ur uttalat rasistiska organisationer. Att partiet haft officiellt samröre med SS officerare och att SD politiker stått framför nazistflaggor iklädda uniformer och bränt judiska författares böcker på bål.
    De säger väl som Jimmie Åkessom själv har sagt: "Sverigedemokraternas politik har aldrig varit rasistisk."
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!