• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Sensitiveguy
    Elake skrev 2014-11-26 13:44:25 följande:

Förstår inte vad det har med saken att göra.

jag efterfrågade avståndstagande från vissa element inom islam som förespråkar en sjuk kvinnosyn. Inget snack om islamofobi

Vem, i sanningens namn, tar inte avstånd ifrån de "elementen"? (Som dessutom må vara "pro-immigration").
  • Sensitiveguy
    Elake skrev 2014-11-26 13:45:17 följande:

Men än så länge visar avsaknaden utav dessa avståndstaganden sin bittra sida då ingen här än så länge tagit avstånd från detta. Skrämmande är vad det är.

Vet du ens vad du talar om? Vad eller vilka personer här på forumet baserar du dina antaganden på?
  • Elake
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 13:54:14 följande:
    Vem, i sanningens namn, tar inte avstånd ifrån de "elementen"? (Som dessutom må vara "pro-immigration").
    Ja, kan du se någonstans i denna tråden att personerna tagit avstånd från det jag länkade till? Nej, jag kan inte se det någonstans ännu. Väntar fortfarande på att "Nihka" och resten i hennes kartell ska visa avståndstagande nu. Men det lyser med sin frånvaro, illavarslande om du frågar mig.
  • Sensitiveguy
    Elake skrev 2014-11-26 13:58:46 följande:

Ja, kan du se någonstans i denna tråden att personerna tagit avstånd från det jag länkade till? Nej, jag kan inte se det någonstans ännu. Väntar fortfarande på att "Nihka" och resten i hennes kartell ska visa avståndstagande nu. Men det lyser med sin frånvaro, illavarslande om du frågar mig.

Har det undgått dig att tråden har rubriken "Smutsiga sanningar om SD!", och inte "Smutsiga sanningar om Islam!" ?

Tråden är alltså riktad emot SD-anhängare, därmed är det personer som dig som skall ställas till svars här...
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-26 01:35:49 följande:
    Men kan du ge några fler exempel på vad det är du vill ha källor på? Så ska jag fixa detta!
    Elake skrev 2014-11-26 12:54:02 följande:
    Va? Men kära vän. Det är ingen sverigedemokrat som har påstått något sådant. Däremot kan det mycket väl vara personer som röstat på SD som sagt detta. Men det har jag ingen skyldighet att belägga, lika lite som du har skyldighet att belägga alla falska påståenden som ni som röstar på 7-klövern spottar ur er.
    Så kom med ett påstående från en SVERIGEDEMOKRAT, så ska jag se till att belägga källan för det.
    Du frågar efter exempel källor jag efterfrågar - och jag ger ett exempel.

Men då menar du att du bara tar ansvar för påståenden från sverigedemokrater - i bemärkelsen att de är partimedlemmar och att detta kan verifieras, antar jag.

Det finns naturligtvis ingen sådan skribent på FL vilket i sin tur innebar att det var mycket väsen för lite ullSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-25 18:19:06 följande:
    Tensta och Spånga tillhör Stockholms kommun. Stockholms kommun ligger inte i topp 10 över mest invandrartäta kommuner. 
    Jo,jag vet. Jag har ju redan presenterat den statistiken. Läste du den? Men då är vi iaf klara med att förorter och kommuner är olika saker och frågan är ju då om du verkligen bor i en av de tre mest invandrartäta kommuner?
  • Svt
    Biffus skrev 2014-11-25 18:28:14 följande:
    Källor är inget som SD:are redovisar. Drömmer Jag har iaf aldrig sett en endaste..

Man kan inte vara anonym för att tråden ligger under "allmänna rubriker". För att kunna vara anonym ska den ligga i "känsliga rummet".
    Mmm, säger hen som bygger sin världsbild på sina känslor. Kanon.
  • Svt
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 13:34:50 följande:
    Man kan känna avsky mot en förkastlig kvinnosyn utan att för den delen vara islamofob. Känn in den tanken.
    Men varför är man helt sonika islamofob om man inte gillar Islam? Om en muslim inte gillar buddhismen, är de då de facto buddhistofober?
  • Anghammarad
    Elake skrev 2014-11-26 12:57:22 följande:
    Ja, men det var inte det stycket ni skulle kommentera. Nu har ni chansen, ni från 7-klövern, att på riktigt ta avstånd från dessa elementen som faktiskt förekommer inom islam, som vill sära på män och kvinnor. Var så goda att visa att ni inte är hycklare och faktiskt föraktar detta synsätt mot människor.
    Fast nu känner jag inte direkt att jag behöver ta avstånd från det bara för att du får för dig det. Lika lite som jag behöver uttala min avsky mot SDs ursprung. Det är lika mycket ett faktum att islam har en omodern kvinnosyn som det är att SD är sprunget ur en rasistisk organisation.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!