• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-25 09:47:24 följande:
    Såg att du skrev om att växa i debatten i ett inlägg.

Apropå det så väntar jag fortfarande på ett svar om på vilka grunder du klassar Aschberg som jude och varför du kallar honom Aschelberg. Och det där med judemedia - är det sånt som ni tar upp på seanserna i SD?

Jag tycker rent generellt att FL har blivit rätt dåliga på att ta bort nazistinfluerad avföring.

Petar in ditt inlägg igen. Det är faktiskt rätt obehagligt för att uttrycka mig milt.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Bara för att nyansera bilden.
    Inte ska vi hålla oss till ämnet, så vi citerar ett inlägg från en annan tråd. Bra så.

Eller hade du något att komma med?
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-25 09:47:24 följande:
    Såg att du skrev om att växa i debatten i ett inlägg.

Apropå det så väntar jag fortfarande på ett svar om på vilka grunder du klassar Aschberg som jude och varför du kallar honom Aschelberg. Och det där med judemedia - är det sånt som ni tar upp på seanserna i SD?

Jag tycker rent generellt att FL har blivit rätt dåliga på att ta bort nazistinfluerad avföring.

Petar in ditt inlägg igen. Det är faktiskt rätt obehagligt för att uttrycka mig milt.
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Bara för att nyansera bilden.
    För om man är kritisk mot judemedia, så är man direkt en nazist?

Muslimer kan vara skeptiska mot judar också. Är dessa även nazister?
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-25 10:02:21 följande:
    För om man är kritisk mot judemedia, så är man direkt en nazist?

Muslimer kan vara skeptiska mot judar också. Är dessa även nazister?
    På vilka grunder klassar du Aschberg som jude. Judendom ärvs på mödernet, enligt judendomen. Nazisterna hade ett annat synsätt, delar du deras?

På vilka grunder kallar du honom juden Aschelberg, alltså varför förvränger du hans namn?

Och varför har du behov att sprida din avföring på ett familjeforum?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • vår2012
    Biffus skrev 2014-11-22 20:29:49 följande:
    Minnen kan inte användas som belägg, eftersom att minnen förändras i efterhand. Jag syftade på riktiga belägg...

Själv bor jag i en av Sveriges 3 mest invandrartäta förorter (enligt SCB). Här är det inga bilbränder eller skottlossningar...
    Så för att det inte förekommer där du bor så finns det inte?

Har du tittat på nyheterna någon gång? Det står om detta i nästan varje tidning, pratas om det både på tv och radio.

Låter inte sunt att ha så dålig koll på vad som händer runtomkring.

Det finns områden i Sverige där Schenker inte vågar åka utan polis, områden där boende får dela ut sin egen post eftersom brevbäraren inte vågar.

Områden där ambulans och brandkår inte åker utan polis och tom områden där polisen knappt vågar åka till.

Men eftersom det inte händer precis i din trappuppgång så händer det inte?

Ja då blir det ju svårt att argumentera med dig om du måste ha sett allt för att det skall förekomma i din värld.
  • vår2012
    FDFMGA skrev 2014-11-24 22:22:35 följande:
    Tja, jag är ju inte sverigedemokrat så det var naturligtvis inte någon tillfällighet att jag inte drog någon slutsats - men självklart är det ju intressant att röstandelen på SD i sju av de tio kommuner  som har lägst andel invandrare i Sverige ligger väsentligt över riksgenomsnittet.

Öckerö vet jag inget om men gotlänningar och pitebor är ju kända för att inte ha så mycket till övers för testuggare, så det förvånar mig inte att folk i dessa två kommuner inte har mycket till övers för testuggarpartiet framför alla andra - SD.

De som bor på Öckerö är antagligen en hel del i Göteborg och där finns det förorter där man helt enkelt inte bör vistas ens på dagtid.

Det påverkar naturligtvis att man inte vill ha samma utveckling där man bor+att deras ungdomar är i Gbg.

Själv bor jag i ett område med väldigt lite utrikes födda.Däremot ligger området "granne" med ett av "no-go områdena". Ingen vågar låta sina barn byta buss där utan man måste hämta och lämna.

Här röstade nästan 20% på SD. (Jag var inte en av dem då jag är och förblir trogen M) men anledningen är antagligen att de bor så nära problemområdena. Så man kan inte bara titta på hur många som bor precis där utan också titta på hur det ser ut i områdena omkring.
  • FDFMGA
    vår2012 skrev 2014-11-25 12:08:12 följande:
    De som bor på Öckerö är antagligen en hel del i Göteborg och där finns det förorter där man helt enkelt inte bör vistas ens på dagtid.

Det påverkar naturligtvis att man inte vill ha samma utveckling där man bor+att deras ungdomar är i Gbg.

Själv bor jag i ett område med väldigt lite utrikes födda.Däremot ligger området "granne" med ett av "no-go områdena". Ingen vågar låta sina barn byta buss där utan man måste hämta och lämna.

Här röstade nästan 20% på SD. (Jag var inte en av dem då jag är och förblir trogen M) men anledningen är antagligen att de bor så nära problemområdena. Så man kan inte bara titta på hur många som bor precis där utan också titta på hur det ser ut i områdena omkring.
    Du förstod uppenbarligen inte statistiken. Av de tio kommuner i Sverige som har lägst andel invandrare så fanns det sju där röstandelen på SD väsentligt översteg riksgenomsnittet och tre där det tvärtom var avsevärt färre som röstade på SD.

Öckerö tillhörde den senare kategorin, det vill säga färre andel SD-röster än rikssnittet.
  • vår2012
    FDFMGA skrev 2014-11-25 12:57:12 följande:
    Du förstod uppenbarligen inte statistiken. Av de tio kommuner i Sverige som har lägst andel invandrare så fanns det sju där röstandelen på SD väsentligt översteg riksgenomsnittet och tre där det tvärtom var avsevärt färre som röstade på SD.

Öckerö tillhörde den senare kategorin, det vill säga färre andel SD-röster än rikssnittet.
    Ja då missuppfattade jag. Förlåt.

Just Öckerö är känt för att vara väldigt religösa. 21% röstade på kd. Det kan ju påverka ????
  • vår2012
    vår2012 skrev 2014-11-25 13:07:12 följande:
    Ja då missuppfattade jag. Förlåt.

Just Öckerö är känt för att vara väldigt religösa. 21% röstade på kd. Det kan ju påverka ????
    Alla frågetecken skulle egentligen vara en smiley.
  • Elake

Vad är det för källor ni vill ha redovisade från SDare?
    Och varför kan man inte vara anonym i detta forumet?

• Biffus
    Svt skrev 2014-11-24 22:59:23 följande:
    Biffus skrev 2014-11-24 19:33:31 följande:
    Fast de där ligger inte ens i Sveriges tre mest invandrartäta kommuner... 
    Nej, men förorter. Eller har vi vuxit i debatten?

Om du bara berättar i vilken av de tre mest invandrartäta kommuner du bor i, så kan vi nog komma vidare relativt fort.

Vad har förorter i allmänhet att göra med invandrartäta förorter/kommuner att göra?

Vad har det för relevans? De är invandrartäta alla tre. Helst vill jag slippa arga sverigedemokrater som samlas utanför mitt fönster. 
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!