• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-26 01:55:13 följande:
    Sen skulle jag vilja att "Nihka", "FDFMGA" och "Biffus" kommenterar den här nyheten.
    www.svt.se/nyheter/regionalt/svtuppland/moske...
    Vad vill du att jag ska kommentera?

Har du fått uppfattningen att jag är muslim?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-26 01:35:49 följande:
    Men kan du ge några fler exempel på vad det är du vill ha källor på? Så ska jag fixa detta!
    Tack, jag ska lägga det på minnet.

Vi kan väl börja med ett relativt vanligt påstående bland sverigedemokrater - att Sveriges HDI-index enligt UNDP är på våg ner i bottenFlört
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Rataxes
    Sen skulle jag vilja att "Nihka", "FDFMGA" och "Biffus" kommenterar den här nyheten.
    www.svt.se/nyheter/regionalt/svtuppland/moske...
    Det groteska är att denna moske tydligen uppbär statsbidragKräks
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Anghammarad

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/svtuppland/moske-beskylls-for-att-inte-slappa-in-kvinnor-i-bibliotek

"? Jag förstår inte varför kvinnorna inte får vara i biblioteket? Jag kan inte förstå den typen av argument. Varje människa kan göra vad den vill men om de vill ha statsbidrag, så måste den hjälpa till och bidra till samhällets grundläggande värderingar. Och en av de värderingarna är jämställdheten mellan män och kvinnor, säger Abd al Aaqq Kielan, ordf Svenska islamiska församlingarna."

Har du ens läst artikeln?  
  • Elake
    FDFMGA skrev 2014-11-26 06:43:57 följande:
    Tack, jag ska lägga det på minnet.

Vi kan väl börja med ett relativt vanligt påstående bland sverigedemokrater - att Sveriges HDI-index enligt UNDP är på våg ner i bottenFlört
    Va? Men kära vän. Det är ingen sverigedemokrat som har påstått något sådant. Däremot kan det mycket väl vara personer som röstat på SD som sagt detta. Men det har jag ingen skyldighet att belägga, lika lite som du har skyldighet att belägga alla falska påståenden som ni som röstar på 7-klövern spottar ur er.
    Så kom med ett påstående från en SVERIGEDEMOKRAT, så ska jag se till att belägga källan för det.
  • Elake
    Anghammarad skrev 2014-11-26 12:48:25 följande:
    "? Jag förstår inte varför kvinnorna inte får vara i biblioteket? Jag kan inte förstå den typen av argument. Varje människa kan göra vad den vill men om de vill ha statsbidrag, så måste den hjälpa till och bidra till samhällets grundläggande värderingar. Och en av de värderingarna är jämställdheten mellan män och kvinnor, säger Abd al Aaqq Kielan, ordf Svenska islamiska församlingarna."

Har du ens läst artikeln?  
    Ja, men det var inte det stycket ni skulle kommentera. Nu har ni chansen, ni från 7-klövern, att på riktigt ta avstånd från dessa elementen som faktiskt förekommer inom islam, som vill sära på män och kvinnor. Var så goda att visa att ni inte är hycklare och faktiskt föraktar detta synsätt mot människor.
  • Sensitiveguy
    Elake skrev 2014-11-26 12:57:22 följande:

Ja, men det var inte det stycket ni skulle kommentera. Nu har ni chansen, ni från 7-klövern, att på riktigt ta avstånd från dessa elementen som faktiskt förekommer inom islam, som vill sära på män och kvinnor. Var så goda att visa att ni inte är hycklare och faktiskt föraktar detta synsätt mot människor.

Man kan känna avsky mot en förkastlig kvinnosyn utan att för den delen vara islamofob. Känn in den tanken.
  • Elake
    Sensitiveguy skrev 2014-11-26 13:34:50 följande:
    Man kan känna avsky mot en förkastlig kvinnosyn utan att för den delen vara islamofob. Känn in den tanken.

Förstår inte vad det har med saken att göra.

jag efterfrågade avståndstagande från vissa element inom islam som förespråkar en sjuk kvinnosyn. Inget snack om islamofobi

• Elake

Men än så länge visar avsaknaden utav dessa avståndstaganden sin bittra sida då ingen här än så länge tagit avstånd från detta. Skrämmande är vad det är.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!