• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • SpanskaFlugan
    Gert skrev 2014-10-07 19:03:36 följande:

Bryr sig någon om vad Håkan Ljugholt tycker?

Nu talar vi hans åsikt, inte eventuella fakta han kan ljuga om. Och jag tycker han har rätt i sina åsikter. En skam för landet att Söder sitter där han sitter.
  • Gert
    SpanskaFlugan skrev 2014-10-07 19:36:04 följande:
    Nu talar vi hans åsikt, inte eventuella fakta han kan ljuga om. Och jag tycker han har rätt i sina åsikter. En skam för landet att Söder sitter där han sitter.
    Jag omformulerar. Någon som bryr sig om Ljugholts åsikter?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-07 19:46:28 följande:
    Har du bättre argument än argumentum ad hominem?
  • SpanskaFlugan
    Gert skrev 2014-10-07 19:46:28 följande:

Ja, jag bryr mig om alla åsikter även om jag inte alltid håller med. Och vad gäller Juholt tycker jag att det är bra att en riksdagsledamot öppet talar om vad han tycker om Söder på posten andre vice talman. Jag håller med honom fullt ut. Björn Söder bör inte sitta i riksdagen.
  • Daniel12
    SpanskaFlugan skrev 2014-10-07 19:53:05 följande:
    Ja, jag bryr mig om alla åsikter även om jag inte alltid håller med. Och vad gäller Juholt tycker jag att det är bra att en riksdagsledamot öppet talar om vad han tycker om Söder på posten andre vice talman. Jag håller med honom fullt ut. Björn Söder bör inte sitta i riksdagen.
    Björn Söder är en av de mest kompetenta riksdagspolitiker vi har. Inte många som vågar vara så blodigt ärliga.

• Elake
    Hummelnr12 skrev 2014-10-08 07:17:17 följande:

nyheter24.se/debatt/779284-atilla-yoldas-8-bevis-pa-att-sd-ar-rasister

Rätt intressant läsning.

Maken till mer extrem och slätstruken vinkling får man ju leta efter!
    Snacka om att ni väljer era sanningar.
    Jösses säger jag bara.
    Men jag förstår, om ni baserar era åsikter på såna här artiklar, så säger det mer om era egna slutledningsförmågor och fördomar än vad det gör om SDare.
    Fortsätt lycka till med att stoppa SDs framväxt, hahahaha!
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!