Bajsa skrev 2014-10-05 11:26:21 följande:
Biffus skrev 2014-10-05 07:13:25 följande:
Hade SD tagit tag i sina problem på riktigt hade inte Ekeroth, Söder eller Alfsson varit kvar.
Jag beklagar att ni känner sån förlustpanik att ni måste dra upp obetydligt stoff för att försöka backa upp era argument mot SD.
Ta o sök lite bland 7klövernpartierna så ska ni se att det sitter betydligt många fler personer i riksdagen med mycket mer tveksamma och sjuka lik i garderoben än vad Ekeroth, Söder och Alfsson har i ryggen.
Ni är hycklare. I sin renaste form. Och det äcklar mig!
För att inte tala om vad Sveriges andra vice talman har sagt (och sagt att han inte tar avstånd från):
d
"
Vad är det som säger att den s k normaliseringen slutar med att bi- homo- och transpersoner skall normaliseras? Varför inte personer som begår tidelag (sex med djur) eller pedofili? Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala."
Blogginlägg
"
Kännetecknande för ett samhälle i upplösning är hyllandet av perversioner och dekadens. Så har det varit genom historien och nu visar det sig med all tydlighet även i vårt land. Perversa tillställningar hyllas av etablissemanget som om de vore vilka nöjestillställningar som helst. Perversa och onaturliga läggningar lyfts fram av massmedierna och politikerna som normaliteter och de nästan slåss om att vara den som skriker högst till försvar av dessa sjukliga jippon."
Om Pridefestivalen. På sin hemsida.
Eller vad partiledaren, Jimmie Åkesson, har sagt:
"
Det är ju i första hand invandring från länder utanför Europa eller USA eller Australien(...)Totalstoppet kommer också att omfatta asylinvandringen."
Svar på fråga om vad SD menar med totalstopp av icke-vesäntlig invandring.
"
Jag tycker att det är mer fel på dig än på muslimerna."
Sagt till Maud Olofsson, i SVT.
Eller f.d. ungdomsförbundsordförande och partisekreteraren, Jimmy Windeskog:
"
Jag vill ha ett etniskt homogent Sverige. I den mån det går."
Lite mer från Ekeroth:
"Araber drivs av ett hat, en önskan om döden"
Jag slänger in lite från vice partiordföranden Jonas Åkerlund:
"När någon grips så anser jag att vi bör köpa fängelseplatser i det land dom kommer från, vare sig det är första, andra eller tredje generationens invandrare. Och sedan anhörigutvisning naturligtvis. Ut med hela släkten!"
"Sveriges ekonomi skulle se radikalt annorlunda ut om vi skulle återsända 500 000 av de mest uppenbara och värsta parasiterna"
Bara för att ta några få uttalanden av de högst uppsatta...