• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    Bajsa skrev 2014-10-05 15:22:15 följande:
    Då borde du läsa dem igen. För det är inget rasistiskt i det dom säger. Bara sanningar. Sanningar är aldrig rasistiska.
    Det är så rasister resonerar när de presenterar sin bild av hur andra människor "är".
  • Gert
    nihka skrev 2014-10-06 19:01:07 följande:
    Det säger att packet till slut hittar hem till SD oavsett var de börjar.
    Då är frågan hur mycket pack det finns i Sverige. Jag gissar på minst 50% så med din teori borde SD få minst 50% så småningom. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • nihka
    Lord Hans skrev 2014-10-05 15:56:10 följande:

Tyvärr tror jag att videon i Ts endast bidrar till ökat stöd för SD. En stor del av de 13% som röstade på SD gjorde nog det just som en protest emot den enorma propaganda och likriktning som finns inom svensk media idag. Tråkigt att folk inte verkar inse det.

SDare ser ju tillbaka med saknad på den tiden då de oemotsagda kunde basunera ut sin skit på sina hatsajter, men det är slut på det. Nu är det SD och SDare som avpixlas - en utveckling jag välkomnar.
  • Elake
    nihka skrev 2014-10-06 19:05:21 följande:
    Det är så rasister resonerar när de presenterar sin bild av hur andra människor "är".
    Tyvärr lilla vän, men du har fel.
  • Speakers Corner

Bra tråd, 13% av sveriges befolkning som har rösträtt behöver bli påminda om vad det är dom röstat fram till makt egentligen.
    Det är för jävla sorgligt att människor har så lätt att blunda för så grova klavertramp bara man skrämmer dom lite och lockar dom med en bullerbytillvaro a la 50-talet.
    Då kastas all heder och etik rakt över bord. 
    Det gör mig genuint ledsen och orolig, sd och andra fascistiska organisationer är det största hotet mot Sverige idag. 

• nihka
    Daniel12 skrev 2014-10-06 12:25:11 följande:

Och här är några smutsiga sanningar om 7-klöverpolitikerna, dvs V, S, MP, C, FP, KD och M. Och kom sedan inte och säg att det bara är SD-politiker som gör sig skyldiga till brott!!

docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic&ap=2

Märkligt. Jag har inte sett ett enda inlägg som påstår att det bara är SD-politiker som gör sig skyldiga till brott. Var har du snappat upp det?

Lite OT, men en intressant sammanställning du kommer med. Det är en massa människor som begått brott - vilket ju är högst klandervärt och något människor gör oavsett vilket parti de röstar på eller representerar, men varför finns inga fall av den typen som visar att dessa politiker agerar och talar med kluven tunga om sitt partis paradnummer såsom SDs representanter exempelvis har för vana att göra gällande SDs pappersprodukt " Nolltolerens mot rasism"?

Tvärtom är samtliga brott ganska orelaterade till partiernas respektive paradnummer - inga miljöpartister som orsakat härdsmälta i sina hemmabyggda  kärnkraftverk i garaget eller kristdemokrater som begått rituella satanistiska mord i källaren eller ens gjort uttalanden om Belsebubs förträfflighet i jämförelse med Gud - sådana brott mot den egna uppställda politiska ambitionen som innebär ett dubbelt svek mot allt vad anständighet heter. Fall med politiker som har gjort olämpliga uttalanden uppmärksammas inte ens därav inte ett enda fall av rasistiska, homofobiska eller islamofobiska uttalanden och påhopp som hetsar mot dessa grupper - SDs egen lilla specialitet.

Däremot finner jag en hel massa källhänvisningar till Avpixlat, SvPs Realisten och till och med Svenska Motståndsrörelsens (de riktigt tunga nazisterna) Nordfront.

Är det ur ett SD-perspektiv med sympatier i riktning mot SvP du postade listan innehållande dessa källor eller ett mer renodlat nazistiskt perspektiv?
  • nihka
    Gert skrev 2014-10-06 19:05:34 följande:
    Då är frågan hur mycket pack det finns i Sverige.
    Ja, det kan du svara på så mycket bättre än vad jag kan. Jag rör mig inte bland pack.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2014-10-06 14:08:51 följande:

Den här är rätt rolig - om än inte så smutsig. SD-ordföranden i Sörmland får frågan varför SD har så låg andel kvinnor i länets kommunfullmäktige.

Som alla sverigedemokrater är ryggmärgsreflexen omedelbar - i detta fall är det medias fel.

SD är som en karikatyr på ett barn som av någon anledning lärt sig att man alltid kan skylla på någon annan. SD - krakarnas parti, utan personligt ansvarSkrattande

tinyurl.com/mrjhr73

För var allt "samhällets fel". Med SD är nu allt "medias fel". Fast när det är illa ställt inom SD är det iaf aldrig SDs fel. Hahahahaha!
  • nihka
    Anghammarad skrev 2014-10-06 13:58:53 följande:
    Registrerade du detta nick bara för att skriva i denna tråd? Varför kunde du inte använda något av de andra nicken du har?
    Det går inte och det är medias fel Baby
  • nihka
    Elake skrev 2014-10-06 19:32:49 följande:
    Tyvärr lilla vän, men du har fel.
    Jag är inte liten och inte din vän, men bevisa det för mig. Visa ett rasistiskt uttalanden från någon som säger att de är rasist. Jag hävdar att rasister inte tycker deras rasism är annat än "Ja, men så är det, de är sådana". Typ dagsens sanning.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!