• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • SpanskaFlugan
    Daniel12 skrev 2014-10-08 21:50:50 följande:

Ok men då är ju det logiska att du vilar lite och tar timeout från alla dessa provocerande SD-trådar. För att rädda ditt känsliga psyke helt enkelt.

Ännu en SD-ist som inte klarar mer än tre debattinlägg utan att ta till personangrepp... Om du vill debattera politik, lär dig argumentera utan att ta till personangrepp så snart argumenten tar slut.
  • Speakers Corner

Här använder sig Åkesson av maffiametoder och försöker utpressa Löfven att samarbeta med sd.
    Precis på samma sätt som maffian går runt till affärsinnehavare och restauranger och kräver pengar för att låta dom vara ifred.
    Inte ens Åkesson har fattat att dom inte har några som helst rättigheter att kräva samarbete.
    Dom har fått sina konstitunella rättigheter och mandat, som dom ska ha, men samarbete är frivilligt för alla partierna att välja vilka dom vill ingå sånt med.
    Och när dom inte blir utvalda är inte slutsatsen Åkesson drar att då ägna sig åt eftertanke och reflektion om hur sd ska kunna vinna dom andra partiernas förtroende, vilket vore det sunda.
    Nej, då blir det, det som kommer från ryggmärgen, att hota sig till det man vill ha.
    Vilket pajasparti det är ändå.

www.dn.se/nyheter/politik/akesson-varnar-lofven/

• SpanskaFlugan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-10-08 21:54:16 följande:

Här är en dokumentär om SocialDemokraternas rasbiologiska institut:

www.podcasts.nu/avsnitt/sr-p3-dokumentar/rasbiologiska-institutet

Wiki: sv.wikipedia.org/wiki/Statens_institut_f%C3%B6r_rasbiologi

Institutet stöddes av politiker från båda sidor, det var inte ett exklusivt socialdemokratiskt projekt.

Men varför du väljer att länka till det är ett mysterium. Institutet lades ner 1956 och otaliga böcker och artiklar har skrivits sen dess för att ventilera och göra upp med de rasbiologiska strömningar som fanns i landet.

Ingen av de ansvariga är i livet, och de sitter verkligen inte som andre vice talman i regeringen.
  • Daniel12
    Speakers Corner skrev 2014-10-08 21:52:59 följande:
    Du har inte förstått, vi spottar inte på någon som redan ligger.
    Det är sd som håller på med sånt.
    Jag ser också problemen och jag tycker det är förjävligt.
    Men att ta in ett fascistiskt parti gör ingenting bättre, det bara förstör för alla.
    Och bara det faktum att du skriver att det beror på invandrarna är ju så sorgligt. 
    Det visar hur fel ute du är, det handlar inte om invandrarna,
    Det handlar om snedfördelning av dom resurser vi har, som alliansen hållt på med.
    Det är dom redan besuttna som fått tillgångarna, det är dom som har gynnats på dom utsatta grupperna du nämner, inklusive invandrarna.
    Sen vet jag att sd gärna utmålar det som om det är invandrarna som är skurkarna, och det är just den inställningen som är så farlig, 
    Sverige är inte bra idag,men det blir bättre nu när vi har fått bort alliansen.
    Men vi ska inte göra det på bekostnad av grupper som är ännu mer utsatta än vi är i Sverige, på sätt som du och jag inte ens kan föreställa oss.
    Vi ska inte tappa bort vår humanitet och våra mänskliga värderingar som sd vill att vi ska bortse ifrån.
    Det är ingen stigmatisering av sd, det är en sund reaktion på deras uttalanden, beteenden och politik.
    Läs i tråden här och se filmen, det är nazister och kriminella människor du försvarar.
    Är du helt säker på att du vill göra det? 
    Jag håller med dig i dina åsikter om alliansen. De har aktivt medverkat till att skapa ett otryggare samhälle med större klyftor, där är vi helt överens!

Faktiskt så blev jag glad att sossarna vann valet för det innebär att det kan bli ett slut på privatiseringar och utförsäljning av välfärden. Men den stora invandringen ÄR ett problem som inte kan förnekas! Och det måste man ta hänsyn till. Det handlar för guds skull inte om att döma ut människor efter härkomst, religion eller ras! Det handlar om att rädda välfärden så att alla, invandrare såväl som svenskar, kan få ett drägligt och värdigt liv. Är du med mig på den punkten?

• Speakers Corner
    Daniel12 skrev 2014-10-08 21:52:29 följande:
    Ja men det viktiga är ju vad de vill göra åt politikerföraktet och utanförskapet..
    Här är Löfvens svar till alla som känner som du.
    Läs och begrunda utan att sparka bakut direkt är du snäll. 

"? Jag ser dig. Jag hör dig. Jag vet att du är inte nöjd med det samhälle vi har i dag och det är inte jag heller. Men tro mig: Sverigedemokraterna är inte lösningen. Lösningen är att vi investerar så att människor kommer i arbete, att ungdomarna klarar sig i skolan, att vi hjälps åt att hålla ihop välfärden. Det är lösningen, inte att peka ut några som syndabockar, sade Löfven."

Källa: Dagens Nyheter.
  • Daniel12
    SpanskaFlugan skrev 2014-10-08 21:55:46 följande:
    Ännu en SD-ist som inte klarar mer än tre debattinlägg utan att ta till personangrepp... Om du vill debattera politik, lär dig argumentera utan att ta till personangrepp så snart argumenten tar slut.
    Haha, vem var det som inte klarade att debattera? Hen sa ju själv att han var trött på SD:are och deras argument. Därför valde hen att hoppa av debatten.

• Speakers Corner
    Daniel12 skrev 2014-10-08 22:03:54 följande:
    Jag håller med dig i dina åsikter om alliansen. De har aktivt medverkat till att skapa ett otryggare samhälle med större klyftor, där är vi helt överens!

Faktiskt så blev jag glad att sossarna vann valet för det innebär att det kan bli ett slut på privatiseringar och utförsäljning av välfärden. Men den stora invandringen ÄR ett problem som inte kan förnekas! Och det måste man ta hänsyn till. Det handlar för guds skull inte om att döma ut människor efter härkomst, religion eller ras! Det handlar om att rädda välfärden så att alla, invandrare såväl som svenskar, kan få ett drägligt och värdigt liv. Är du med mig på den punkten?
    Det jag vänder mig mot när det gäller sd är inte i första hand att dom vill minska invandringen.
    Jag vet för lite för att kunna uttala mig om det, men jag vet att vi inte får stänga dörren för människor som flyr för sina liv.
    Det är inte en ekonomisk fråga, det är en rent humanitär fråga.

Nej, det jag vänder mig mot är det som inte skrivs ut i partiprogrammet.
    Deras hat och deras hets mot invandrare, främst muslimer.
    Det sätt dom smutskastar, hotar, kränker, förvränger, och ljuger.
    Det där som hela tiden slipprar ur dom, på alla nivåerna, från Åkesson som kallar muslimer för vår tids största hot, till lokalpolitiker som hävdar att judarna bar skuld till förintelsen och allt därimellan.
    Bekymrar inte det dig att det parti jag antar att du röstade på beter sig på det viset? 
    Och då har jag inte ens nämnt deras syn på religion, homosexualitet och kvinnor. 
  • SatanLendMeADollar
    SpanskaFlugan skrev 2014-10-08 22:01:32 följande:
    Institutet stöddes av politiker från båda sidor, det var inte ett exklusivt socialdemokratiskt projekt.

Men varför du väljer att länka till det är ett mysterium. Institutet lades ner 1956 och otaliga böcker och artiklar har skrivits sen dess för att ventilera och göra upp med de rasbiologiska strömningar som fanns i landet.

Ingen av de ansvariga är i livet, och de sitter verkligen inte som andre vice talman i regeringen.
    Då antar jag att förintelsen a judar också var okej. Eftersom det var ett majoritetsbeslut.
  • Biffus
    Daniel12 skrev 2014-10-08 21:52:29 följande:
    Ja men det viktiga är ju vad de vill göra åt politikerföraktet och utanförskapet..
    Fast det var inte det du skrev. Du skrev att inga partier erkänner att det är utanförskap mm som gynnar SD. Fast många SD:are brukar låtsas som att de inte har sagt/skrivit vissa saker när de inser att det är fel...

Som svar på inlägget: Om det viktiga är att göra något åt utanförskapet, varför skulle man då rösta på ett parti som sätter människogrupper mot varandra? Det, om något, ökar segregeringen. 
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!