• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Perplex
    Biffus skrev 2014-12-03 23:05:22 följande:
    Varje mord, våldtäkt, misshandel, rån, stöld osv som har utförts av svenskar som bor här är en följd av att vi inte har utrotat svenskar.
    Ja, men du menar att eftersom vi inte utrotat svenskar så ska vi fylla på med fler våldsverkare från andra länder?
  • Perplex
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-03 23:08:33 följande:
    Så du tycker vi ska skicka hem alla norrmän, danskar, finnar..? Förvånad
    Om dom begår brott. Ja.
  • Sensitiveguy
    Rataxes skrev 2014-12-04 11:55:48 följande:

Möjligt. Ingen på det här forumet följer ju ändå praxis om att hålla sig till trådämnena så ...

Nej, jag är skyldig själv. Om än av misstag. Märkligt att moderering inte prioriteras av FL.
  • Rataxes
    Sensitiveguy skrev 2014-12-04 16:56:39 följande:

Nej, jag är skyldig själv. Om än av misstag. Märkligt att moderering inte prioriteras av FL.

Kompetens. ... eller brist på detta
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Sensitiveguy
    Rataxes skrev 2014-12-04 17:56:44 följande:

Kompetens. ... eller brist på detta

Troligen så.
  • Biffus
    Perplex skrev 2014-12-04 12:04:21 följande:
    Ja, men du menar att eftersom vi inte utrotat svenskar så ska vi fylla på med fler våldsverkare från andra länder?
    Eh, hur fick du det till det? Obestämd
  • Breaking Bad
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-03 23:10:48 följande:

Efter att de just dolkat pensionärerna i ryggen är oddsen för det milt sagt små. De har skitit i det blå skåpet!

Tror du det på allvar? :)
  • Breaking Bad
    nihka skrev 2014-12-03 23:59:09 följande:

Menar du sådana "storkhuvuden" som postar listor med alla utom SDare i en tråd som heter "Smutsiga sanningar om SD"?

Nej jag talar om sånna storkhuvuden som tror att SD kommer åka ur riksdagen...
  • Dorian Ertymexx
    Breaking Bad skrev 2014-12-04 19:50:04 följande:
    Japp. Cirka tio procent av väljarbasen har fått en kniv i ryggen av SD. Tror du att de kommer glömma och förlåta?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Biffus
    Breaking Bad skrev 2014-12-04 19:50:04 följande:
    Tror du på allvar att pensionärer tänker "Jag röstade på SD för att jag ville ha sänkt skatt på min pension. De lovade oss sänkt skatt och sade att det var ett av deras viktigaste vallöften. Nu röstade de på en budget som inte innebär en sänkning av skatten för pensionärer, och röstade därav ner en budget som skulle innebära den sänkningen som jag önskade... Jag röstar väl på samma parti igen då!"?

Låter lite naivt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!