• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-12-01 19:34:41 följande:

Och här kommer snart nästa dom mot en SD-riksdagsledamot.

Så hänsynslöst att utsätta andra människor för livsfara!

tinyurl.com/n82yayp

Visst är det kul? Massinvandringen dödar flera hundra om året. När vi talar om livsfara.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-12-01 22:08:14 följande:
    Förvånad

Ja, SDs pressekreterare får jobba hårt för sina pengar. Eller han kanske kör det gamla vanliga "Det har jag inte kännedom om" varje gång en SDare rågörbort sig.
    "Det var någon som hackat min bil så den körde för fort, dessutom var jag full, och det passar inte med min verklighetsuppfattning att jag körde över hastighetsgränsen!!" DemonDrömmerTungan ute
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • FDFMGA
    Ja, det där med att förstå vad en riksdagsledamot är för något är ju inte det lättaste för somliga tillhörande SD-klanen.

Gissningsvis är sverigedemokraten för upptagen med att insupa judehat i kloakerna för att förstå hur Sverige är organiserat politiskt.

Har du förresten hittat någon referens som inte tillhör kloakdjuren som uttrycker sig som du. Faktiskt rätt trist att SD har inneburit att det blivit stopp  kloakerna så att avföringen tränger fram

Jag citerar ditt nazikackel återigen
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 00:17:06 följande:

Eller:

Den moderate toppolitikern Martin Hytting har åkt fast för rattfylleri.
    Tung fp-politiker körde rattfull
    www.dagen.se/tung-fp-politiker-k%C3%B6rde-rattfull-1.201545
    Ja det där med att inte förstå skillnaden mellan landsting och riksdag är kanske inte så lätt alla gånger.

Särskilt inte om man har för vana att lalla ut sitt judehat
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-12-01 22:08:14 följande:
    Förvånad

Ja, SDs pressekreterare får jobba hårt för sina pengar. Eller han kanske kör det gamla vanliga "Det har jag inte kännedom om" varje gång en SDare rågörbort sig.
    Fast hon hade ju inte kört bil inne  i riksdagen påpekade hon.

Dessutom så sa hon att polisen ljuger.

Ingen respekt för lag och ordning där inte.

Finns för övrigt några obetalbara riksdagstal av henne - ett där hon säger att den hon argumenterar mot predikerar vackertSkrattande
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-12-02 00:20:39 följande:
    Ja, det där med att förstå vad en riksdagsledamot är för något är ju inte det lättaste för somliga tillhörande SD-klanen.

Gissningsvis är sverigedemokraten för upptagen med att insupa judehat i kloakerna för att förstå hur Sverige är organiserat politiskt.

Har du förresten hittat någon referens som inte tillhör kloakdjuren som uttrycker sig som du. Faktiskt rätt trist att SD har inneburit att det blivit stopp  kloakerna så att avföringen tränger fram

Jag citerar ditt nazikackel återigen
    Det här ganska komiskt, faktiskt. Jag drog på smilbanden, igen. Blev du så krääääääänkt att du var tvungen att spamma för 125:e gången?

Annars kan du ju se ditt nya favoritjudeprogram: Blå Ögon, som skapats av Aschelberg och ska få oss att tycka mindre fel.

När du ledsnat, kolla lite på PH eller jönsarna som gifter sig anonymt.
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-12-02 00:28:22 följande:
    Fast hon hade ju inte kört bil inne  i riksdagen påpekade hon.

Dessutom så sa hon att polisen ljuger.

Ingen respekt för lag och ordning där inte.

Finns för övrigt några obetalbara riksdagstal av henne - ett där hon säger att den hon argumenterar mot predikerar vackertSkrattande
    Nej, för det har ju sjuklövern med flera hundra dömda brottslingar bara de senaste åren?
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 00:33:36 följande:
    Nej, för det har ju sjuklövern med flera hundra dömda brottslingar bara de senaste åren?
    Nja,frågan om någon sverigedemokrat kan ge exempel på någon annan brottsdömd riksdagsledamot än Billström för att visa att den våldsamma överrepresentationen bland SD-riksdagsledamöterna inte är korrekt.

Någon Fia har påstått sig kunna belägga att det finns andra sjuklöverpolitiker i riksdagen än Billström som är brottsdömda, men det tycks bara vara munväder från hen. Andra har gett exempel på kommunpolitiker eller landstingsdito - sverigedemokrater vet ju sällan skillnaden mellan olika politiska församlingar.. Det är väl därför det ofta blir en sådan fars när SD-politiker kommer in i kommunfullmäktige och motionerar i frågor som ligger under landsting eller statSkrattande

Och nu har v alltså en förmåga som kommer att åtalas för sin våldsamma framfart på vägarna - och hon framhåller att hon ju inte kört bil inne i riksdagenSkrattande

Ja, SD har mycket att brottas med- förutom de nazistiska rötterna förstås.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!