• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    oOOo oOOo skrev 2014-11-30 11:10:48 följande:
    Du kan hänvisa tid en bok, ange sida och radnummer, om det är en definition du vill hänvisa till.
    Det varierar beroende på vilken utgåva man har. Det står direkt under rubriken "demokrati är mer än en beslutsmetod". Det är nog kapitel 18 i den fjärde upplagan. 
  • Sensitiveguy
    oOOo oOOo skrev 2014-11-30 08:35:08 följande:

Ser man bara till demokratibegreppet så är det helt förenligt med folkmord.

Says who?
  • FDFMGA

Och här kommer snart nästa dom mot en SD-riksdagsledamot.

Så hänsynslöst att utsätta andra människor för livsfara!

tinyurl.com/n82yayp

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Sensitiveguy
    FDFMGA skrev 2014-12-01 19:34:41 följande:

Och här kommer snart nästa dom mot en SD-riksdagsledamot.

Så hänsynslöst att utsätta andra människor för livsfara!

tinyurl.com/n82yayp

Ja, man baxnar inför dessa filurers dumheter...
  • FDFMGA
    Breaking Bad skrev 2014-12-01 21:13:22 följande:
    Verkligen, fortköring är ett allvarligt brott.

Här är fler dömda riksdagsledamoter:

docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic

Man baxnar!
    Tja, inte lätt för en sverigedemokrat att förstå vad riksdagen är.

Vettvillingen som höll på att köra ihjäl folk försvarar sig med att hen ju inte körde bil i riksdagen. Man får väl vara nöjd med det lilla vad gäller SD-sektens olagligheter, såvitt jag kan förstå avser också misshandelsdomarna eller narkotikabrotten SD-ledamöternas verksamhet utanför riksdagen.

Nä, hårdare tag mot buset skulle jag vilja se, det finns så många människor som fått sätta livet till i trafiken på grund av framfarten från personer som aldrig borde få köra bil.

I det här fallet så finns det en polis som vittnar om sverigedemokratens framfart.
  • FDFMGA

Det är ju ett helt sanslöst uttalande egentligen

? Varför skulle det påverka mig politiskt, jag har inte kört bil inne i riksdagen, säger den sverigedemokratiska riksdagsledamoten.

• nihka
    Breaking Bad skrev 2014-12-01 21:13:22 följande:
    Verkligen, fortköring är ett allvarligt brott.

Här är fler dömda riksdagsledamoter:

docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic

Man baxnar!
    Det var väldigt vad många 7-klöverriksdagsledamöter av 300 som är dömda för brott. Nästa nästan allihop. Hahahahahaha!

Var är alla dömda SD-riksdagsledamöter? Jag kunde inte hitta dem i listan.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2014-12-01 21:43:54 följande:

Det är ju ett helt sanslöst uttalande egentligen

? Varför skulle det påverka mig politiskt, jag har inte kört bil inne i riksdagen, säger den sverigedemokratiska riksdagsledamoten.

Förvånad

Ja, SDs pressekreterare får jobba hårt för sina pengar. Eller han kanske kör det gamla vanliga "Det har jag inte kännedom om" varje gång en SDare rågörbort sig.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!