• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    FDFMGA skrev 2014-12-05 16:19:26 följande:
    Nej, jag är inte riktigt frisk - dras med en jobbig förkylning, så på den punkten råkade du har rätt.

Att sverigedemokrater så ofta använder uttryck som import eller "varelser spm väller in" och liknade uttryck om individer som söker sig till Sverige handlar väl främst om att det är en metod av försöka ta från människor deras värde.
    Att sverigedemokrater tycker att kubikmeter är en bra enhet att räkna invandrare i säger en hel del.
  • Biffus
    Rataxes skrev 2014-12-05 18:03:30 följande:
    Bryter t.ex Finland mot de mänskliga rättigheterna?
    Jag pratar inte om Finland. Jag pratar om SD, som vill minska invandringen så mycket  att det bryter mot MR.
  • lundiis
    Biffus skrev 2014-12-05 18:03:36 följande:
    Retar man inte upp sina väljare när man bryter mot ett av sina viktigaste  vallöften? 
    Invandringspolitiken är SD:s viktigaste fråga. Jag känner pensionärer som röstat på SD och det finns inga ilskna tankar där om partiet, den riktas mot Socialdemokraterna, mp, v och alliansen.
  • Biffus
    lundiis skrev 2014-12-05 18:01:52 följande:
    Den sänkta skatten var det meningen att pensionärerna själva skulle bekosta. Väldig generöst. SD har inte svikit pensionärerna, synen på hur en skattesänkning ska finansieras verkar gå isär. Alla tycker inte att socialdemokraternas politik är den bästa, hör och häpna.
    Jag har inte hävdat att socialdemokraternas politik är bäst. Jag påpekade bara det faktum att SD inte höll ett av sina viktigaste vallöften. 
  • Biffus
    lundiis skrev 2014-12-05 18:11:39 följande:
    Invandringspolitiken är SD:s viktigaste fråga. Jag känner pensionärer som röstat på SD och det finns inga ilskna tankar där om partiet, den riktas mot Socialdemokraterna, mp, v och alliansen.
    Har du något annat än anekdoter? 
  • lundiis

Biffus skrev 2014-12-05 18:07:03 följande:
    Jag pratar inte om Finland. Jag pratar om SD, som vill minska invandringen så mycket  att det bryter mot MR.
    Norden är en ruskig plats låter det som, bara Sverige som är civiliserat.
  • Rataxes
    Biffus skrev 2014-12-05 18:07:03 följande:

Så om SD vill minska invandringen till finsk nivå bryter de mot MR? Märklig logik...
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Rataxes
    lundiis skrev 2014-12-05 18:13:44 följande:

Norden är en ruskig plats låter det som, bara Sverige som är civiliserat.

Övriga norden är dödsknarkarnazister som plågar kattungar och runkar till barnporr.
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Biffus
    Rataxes skrev 2014-12-05 19:51:39 följande:
    Så om SD vill minska invandringen till finsk nivå bryter de mot MR? Märklig logik...
    SD vill minska den med 90 %, har de själva sagt. 
  • FDFMGA
    Biffus skrev 2014-12-05 18:06:03 följande:
    Att sverigedemokrater tycker att kubikmeter är en bra enhet att räkna invandrare i säger en hel del.
    Sverigedemokraters syn på flyktingar tycks vara tredelad:

Flyktingar kan vara ting eller destruktiva egenskaper som vi aktivt importerar till Sverige. De kan vara lycksökare som aktivt söker sig hit för att parasitera på ett naivt välfärdssamhälle som går mot sin undergång på grund av parasiternas antal eller de kan vara människor som är utsatta för fruktansvärda omständigheter.

Vd det sistnämnda alternativet är det ett oerhört slöseri enligt SD att ge några få asyl i Sverige relativt den enorma mängden flyktingar i världen - när pengarna skulle kunna hjälpa så oerhört många fler i närområdena.

Att sen inte SD avser att satsa en enda krona i närområden av besparingarna de anser att Sverige skulle göra genom att stänga gränserna, tja den är kanske det mest illaluktande och definitivt det mest hycklande i den bruna retoriken, tycker jag.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!