• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Breaking Bad
    nihka skrev 2014-12-04 20:36:34 följande:

Klart SD kommer att åka ut ur riksdagen. Frågan är bara hur länge det tar, hur länge de orkar hålla sig såpass i skinnet att de kan locka fler än de skinn de ursprungligen lockade.

Dorian Ertymexx skrev 2014-12-04 20:00:44 följande:

Japp. Cirka tio procent av väljarbasen har fått en kniv i ryggen av SD. Tror du att de kommer glömma och förlåta?

Biffus skrev 2014-12-04 20:06:44 följande:

Tror du på allvar att pensionärer tänker "Jag röstade på SD för att jag ville ha sänkt skatt på min pension. De lovade oss sänkt skatt och sade att det var ett av deras viktigaste vallöften. Nu röstade de på en budget som inte innebär en sänkning av skatten för pensionärer, och röstade därav ner en budget som skulle innebära den sänkningen som jag önskade... Jag röstar väl på samma parti igen då!"?

Låter lite naivt.

Vet inte vad jag ska säga riktigt...

SD nära 18% i senaste valbarometern. Allt tyder på att de kommer öka ännu mer.
  • Dorian Ertymexx
    dendärmary skrev 2014-12-06 07:52:53 följande:
    Kom med lite argument istället vettja.

Stämmer, men invandringen har ökat sedan MP gjorde in deal med Alliansen. Det r mycket högre invandring idag än då Göran Persson ledde S.

Varför det, om ni ändå inte tar dem till er?

Även om så vore fallet - och?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Gert
    Breaking Bad skrev 2014-12-06 14:10:55 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-04 20:00:44 följande:

Japp. Cirka tio procent av väljarbasen har fått en kniv i ryggen av SD. Tror du att de kommer glömma och förlåta?

Vet inte vad jag ska säga riktigt...

SD nära 18% i senaste valbarometern. Allt tyder på att de kommer öka ännu mer.
    Givetvis kommer SD öka ännu mera. Det är bara naiva människor som stoppar huvud i sanden som tror något annat. Det kan inte vara lätt att ha fel hela tiden angående SD:s opinion. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Perplex
    Biffus skrev 2014-12-05 17:32:53 följande:
    Eh, nej. Jag vände bara på ditt argument.

Nej det gjorde du inte. Om du förstått vad jag skrev och inte tänkte som en åsna så skulle du inse det.
  • Perplex
    Biffus skrev 2014-12-05 17:36:20 följande:
    Fast de röstade på alliansens budget efter att deras egna hade fallit. En budget som inte gav mer pengar till pensionärerna. SD är vågmästare - och de valde att inte infria det som de själva sade var ett av deras viktigaste vallöften.
    Om du lyssnade på vad SD sa så hade du förstått varför.
  • Perplex
    Biffus skrev 2014-12-05 17:40:20 följande:
    Fast det var SD som sade att en minskat skatt till pensionärer var ett av deras viktigaste vallöften. 
    Vilket dom hade med i sin egen budget men som de 7 andra röstade bort, eftersom de andra 7 hatar pensionärer.
  • Perplex
    Biffus skrev 2014-12-05 18:07:03 följande:
    Jag pratar inte om Finland. Jag pratar om SD, som vill minska invandringen så mycket  att det bryter mot MR.
    På vilket sätt bryter det mot de mänskliga rättigheterna?
  • Perplex
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-05 22:23:05 följande:
    Vi har en ansvarsfull invandringspolitik. SD vill ha stängda gränser och repatriering. Det är inte ansvarsfullt, det är direkt korkat för Sverige. Och dessutom rätt rasistiskt.
    Åter igen. Hur är det rasistiskt att vilja ha en ansvarsfull invandringspolitik?

Och du tycker att invandrarna har det bra i Sverige idag? Hoppas man aldrig ser dig gnälla på att dom är utsatta och fattiga eller vad det nu kan vara.
  • Perplex
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-05 22:28:37 följande:
    Jo, för som vanligt är nyckelknippor, tårtor och flygande pizzor MYCKET farligare än metallrör...
    Nej. Afrikanen som dödade 2 i Linköping bevisade att järnrör är jävligt farliga. Så Hur du fick in det där vet jag inte riktigt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!